BasBQ
Beef en Steak

Beschadiging aan nieuwe Kamado Joe

 
 

BasB

Kooltjesharker
Berichten
163
Vandaag heb ik mijn Kamado Joe Classic 1 ontvangen.
Helaas zag ik bij het in elkaar zetten dat er aan de achterzijde een kleine beschadiging zit.
Morgen wordt ik gebeld door de winkel voor een oplossing, maar ben toch wel benieuwd of dit invloed heeft op de werking en of dit erger kan worden?
369681a75aeac557a16fb91bfd40a45c.jpg


Verstuurd vanaf mijn KB2003 met Tapatalk
 
Heeft geen invloed, maar dit wil je niet hebben bij nieuw gekocht.
Zullen vast goed oplossen.
 
Bedankt voor je antwoord.
Goed om te weten :)

Verstuurd vanaf mijn KB2003 met Tapatalk
 
Op die plek heb je volgens mij wel een paar centimeter aan wanddikte dus kwaad kan het niet. Ik zou een flinke korting vragen, 100 cash of 150 aan waardebonnen. Gaan ze daar niet op in dan om een nieuwe vragen.
 
Bedankt voor de tip

Verstuurd vanaf mijn KB2003 met Tapatalk
 
Het zal geen kwaad kunnen maar dit wil je niet bij een aanschaf zoals deze.

Lekker laten omruilen, als het goed is ga je deze heel lang gebruiken, mij af laten kopen met waardebonnen zou (bij mij) een vieze smaak achterlaten.
 
Daar zou ik niet wakker van liggen. Dat heb je binnen een jaar waarschijnlijk ook.
 
Hopelijk heb je er voor de rest geen problemen mee. Want bij mij is het ene na het andere
 
Vooralsnog ben ik tevreden.
Vandaag werd direct contact opgenomen door de KJ klantenservice met een compensatie en een reparatie set. Garantie blijft volledig intact.
Voor mij een prima oplossing.

Vanavond ingebrand en hij doet het goed.
Heel eenvoudig op temperatuur te krijgen en te houden :) .

Verstuurd vanaf mijn KB2003 met Tapatalk
 
Daar zou ik niet wakker van liggen. Dat heb je binnen een jaar waarschijnlijk ook.

Hoe zou dat dan moeten gebeuren?

Als hij in zijn kar staat moet je wel heel lomp zijn om dat voor elkaar te krijgen.
 
@Zzzjon het is een gebruiksartikel. Er valt altijd iets tegenaan of waait er tegenaan in de tuin.
Puntgaaf is hij echt niet meer naar een jaar.
 
Goede oplossing van KJ. Dit hoort inderdaad niet.
 
Ik heb iets vergelijkbaars gehad, zij het een grotere beschadiging. Heb toen een andere laten komen. Met deze weet ik niet wat ik gedaan zou hebben, maar dat boeit verder niet. Zolang je zelf tevreden bent met de oplossing ☺️
 
Ik krijg een Half Moon Cast Iron Reversible Griddle. Deze moet nog binnenkomen.

Verstuurd vanaf mijn KB2003 met Tapatalk

dat is voor hen zeker de goedkoopste oplossing.

Een base omwisselen kost hen een stuk meer.
Zijn te koop voor 50€ => kost hen dus misschien 10€.
 
Terug
Bovenaan Onderaan