BasBQ
Beef en Steak

begonnen met de bouw van m'n UDS

Het ziet er steeds mooier uit, blijven posten zeg ik !
 
Hahaha dankje! Maar ik weet zeker dat m'n vrouw de U zeker terrecht vind :p

Kan ze niets aan doen want ze heeft er (nog) niets mee. :'(
 
Ook te koop bij Makro, Toko en taartbakwinkels.
 
Rens zei:
Hahaha dankje! Maar ik weet zeker dat m'n vrouw de U zeker terrecht vind :p

Kan ze niets aan doen want ze heeft er (nog) niets mee. :'(

Ach, zo ben ik ook begonnen en heb nu 4 Q's in tuin staan !
Onlangs zei ze nog: Zeg is zo'n BGE niks voor ons ?  ??? Ik dacht dat ik van mijn (tuin)stoel viel  ;D
 
Boldeagle zei:
Rens zei:
Hahaha dankje! Maar ik weet zeker dat m'n vrouw de U zeker terrecht vind :p

Kan ze niets aan doen want ze heeft er (nog) niets mee. :'(

Ach, zo ben ik ook begonnen en heb nu 4 Q's in tuin staan !
Onlangs zei ze nog: Zeg is zo'n BGE niks voor ons ?  ??? Ik dacht dat ik van mijn (tuin)stoel viel  ;D
En daarna heb je het ijzer gesmeed toen het heet was  :D
 
@Rens.. dat komt nog wel.. gewoon een keer met de groep een ol'fashion bbq cookout bij jou in achtertuin doen.. :p 'sochtends beginnen.. bbq's aan.. lange dag met low en slow en s' avonds dan met zn allen eten :p
 
Boldeagle zei:
Rens zei:
Hahaha dankje! Maar ik weet zeker dat m'n vrouw de U zeker terrecht vind :p

Kan ze niets aan doen want ze heeft er (nog) niets mee. :'(

Ach, zo ben ik ook begonnen en heb nu 4 Q's in tuin staan !
Onlangs zei ze nog: Zeg is zo'n BGE niks voor ons ?  ??? Ik dacht dat ik van mijn (tuin)stoel viel  ;D

dat hoop ik dus ook bij mijn wederhelft dat zij dat ooit zegt.. nu vond ze het aantal keer bbq' en al te veel dat we 4 x achter elkaar gebruik maakten van dat ding.. moet nog even wennen denk ik zo ;-)
 
Boyke zei:
dat hoop ik dus ook bij mijn wederhelft dat zij dat ooit zegt.. nu vond ze het aantal keer bbq' en al te veel dat we 4 x achter elkaar gebruik maakten van dat ding.. moet nog even wennen denk ik zo ;-)
Dat is wel heel herkenbaar... Ze was vooraf al bang dat het weer een nieuwe hobby zou worden, en mijn nieuwe weber had in de eerste twee weken al vaker gebrand dan mijn ouwe 10,- ding in het hele jaar ervoor :D
 
Hahaha er is dus goede hoop :)
Heb de uitlaat er bijna opzitten. Alleen nog vast zetten.
Als ie erop zit dan komt er weer een foto :)

En ugly is die ook niet ;)
 
Jaja en mn project is klaar.

Morgen de test of hij de temp goed houd.

IMG-20120814-00304.jpg

IMG-20120814-00303.jpg


en dan vrijdag de vuurdoop  ;D
 
hij is mooi hoor, je maakt hoop ik ook wel een heleboel foto's van de vuurdoop he?
 
Dit is echt geen U-ds meer, mooi ding hoor ben benieuw naar je eerste sessie
 
Mooi ding, inderdaad niet echt Ugly meer :) Ben benieuwd naar je eerste resultaten en ervaringen ermee!
 
Ziet er goed uit.
Daar kun je veel mensen van voer voorzien. ;D
 
Mooi hoor, ben sinds vandaag ook bezig. Vanmiddag 60 litervaatje gehaald in Haarlem. En nu rustig opbouwen. Wat is de diameter van de luchtuitlaat in het deksel? (hoe heet zo'n ding eigenlijk) Waar kan ik die kopen?

Ben zo a-technisch als het maar kan maar waar een wil is is een weg en ik wil die weg op!
 
Ik heb een rvs luchtrooster gebruikt van de Praxis. Was 10 euro.
Heb de rand eronder ingekort en ingeknipt zodat je hem om kan buigen om vast te zetten.
 
De testen en vuurdoop waren super! Niets noemenswaardigs gemaakt maar zonder al te veel tempschommelingen heeft ie het 7 uur op nagenoeg 110 +/- 3 graden gestaan.

Binnenkort dus lekker aan de slag! PP here i come  :p
 
Dat is mooi stabiel! Kijk nu al uit naar de foto's van ke pulled pork!
 
Terug
Bovenaan Onderaan