Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rens zei:Hahaha dankje! Maar ik weet zeker dat m'n vrouw de U zeker terrecht vind
Kan ze niets aan doen want ze heeft er (nog) niets mee. :'(
En daarna heb je het ijzer gesmeed toen het heet wasBoldeagle zei:Rens zei:Hahaha dankje! Maar ik weet zeker dat m'n vrouw de U zeker terrecht vind
Ach, zo ben ik ook begonnen en heb nu 4 Q's in tuin staan !
Onlangs zei ze nog: Zeg is zo'n BGE niks voor ons ? ??? Ik dacht dat ik van mijn (tuin)stoel viel ;D
Boldeagle zei:Rens zei:Hahaha dankje! Maar ik weet zeker dat m'n vrouw de U zeker terrecht vind
Ach, zo ben ik ook begonnen en heb nu 4 Q's in tuin staan !
Onlangs zei ze nog: Zeg is zo'n BGE niks voor ons ? ??? Ik dacht dat ik van mijn (tuin)stoel viel ;D
Dat is wel heel herkenbaar... Ze was vooraf al bang dat het weer een nieuwe hobby zou worden, en mijn nieuwe weber had in de eerste twee weken al vaker gebrand dan mijn ouwe 10,- ding in het hele jaar ervoorBoyke zei:dat hoop ik dus ook bij mijn wederhelft dat zij dat ooit zegt.. nu vond ze het aantal keer bbq' en al te veel dat we 4 x achter elkaar gebruik maakten van dat ding.. moet nog even wennen denk ik zo ;-)