Beef en Steak

Beginners MUST HAVE'S ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter antique_1a_top
  • Startdatum Startdatum
maroc zei:
In de winter ook bij piet  (Redfox) te verkrijgen hoor  :P
=)) =)) =))

Niet iedereen door elkaar halen.
Piet = Nosmo

maar die alu folie is zeker een aanrader bij de Lidl, ik haal ook altijd een doos of tig, kan ik dan het hele jaar mee vooruit.
Redfox is nog geen leverancier van mij

Welkom hier!
Als je voornemens bent om low&slow sessies met je keteltje te gaan doen, zou ik ipv de thermapen een goede draadloze thermometer kiezen. Bijvoorbeeld die van Maverick. Dan hoef je niet de hele tijd bij de Q te blijven, maar is het gewoon vanaf de bank in de gaten te houden.

Borstel, gewoon een goedkope borstel met messing haren van de bouwmarkt. De beste ?2 euro die je uitgeeft, daar kan die van de weber niet tegenop ;)

Bert zei:
maroc zei:
In de winter ook bij piet  (Redfox) te verkrijgen hoor  :P
=)) =)) =))

Niet iedereen door elkaar halen.
Piet = Nosmo

*Schaamt zich diep* en ik maar denken dat redfox ook piet is :blush: :blush:

sorryyyyy

noskos zei:
Borstel, gewoon een goedkope borstel met messing haren van de bouwmarkt. De beste ?2 euro die je uitgeeft, daar kan die van de weber niet tegenop ;)

Helemaal mee eens! De goedkoopste borstels gaan het langst mee en waarom zou je ?15-30 uitgeven voor iets wat smerig wordt en na een jaar weggegooid wordt?

Ik kreeg antwoord van PriceAttack over die revieuws en plant dat ook maar even in dit draadje:

Beste Rene,

Bedankt voor je reactie via onze website.

Wij hebben de reacties op Amazon ook gelezen. Deze reacties zijn totaal anders dan die van onze klanten.
Bij ons zijn de reacties van klanten eigenlijk alleen maar positief. Ook zelf heb ik de thermometer met veel plezier gebruikt afgelopen zomer.

Maar om je vraag concreet te beantwoorden: voor ons is de tevredenheid van onze klanten van groot belang. Het mag dan ook vanzelfsprekend zijn dat als een product binnen de garantieperiode stopt met functioneren we deze zullen omruilen.
Ik hoop je vraag hiermee beantwoord te hebben.
Mochten er toch nog vragen zijn: stel ze gerust.

Met vriendelijke groet,
Jeroen Wind
Team PriceAttack.nl

NEE, ik heb GEEN connecties met dit bedrijf maar vindt het antwoord wel zo netjes dat ik het plaats.

Terug
Bovenaan Onderaan