Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Danny, ik heb je foto van de ingepakte procureur gezien en dan heb je voor wat betreft jouw PP van vandaag gelijk.DanBras zei:Het pullen van de procureur die ingepakt is geweest en daardoor veel sneller van de Q kwam, was goed te pullen maar had meer een 'chunks' structuur en geen draadjes structuur.
Juist niet! Zo worden nieuwe methoden, technieken en smaken ontdekt! Goed bezig geweest!structor zei:...er is ook niks mis me je eigen plan trekken.
Dat bedoelde ik dus, maar was kennelijk niet duidelijk over gekomenThor zei:Juist niet! Zo worden nieuwe methoden, technieken en smaken ontdekt! Goed bezig geweest!structor zei:...er is ook niks mis me je eigen plan trekken.
Heb ik ook niet gedaan FritsFrits zei:Mooie test Danny, maar bij de originele hoort geen eindsaus dus die moet je er dan niet bij doen
Haha....ik weet denk ik inmiddels waarom je deze weg wilde doen, want de capaciteit is zo groot dat je deze WSM niet voor een paar MOINK Balls gaat opstokennicky zei:Lekker hoor, en gelijk ook 3 stuks! Mooi om die grote jongen zo aan het werk te zien