Beef en Steak

Beercan chicken

MadRegime

Tondelzoeker
Gisteren mijn eerste gerecht gemaakt op de kamado, de Beercan Chicken (op een blikje cola) met “ingesneden aardappelen”. Kip prima gelukt, alleen de verkeerde aardappelen gekozen, althans niks anders op voorraad 😁
468781A6-FAB4-4373-BD2A-C186CD232EBF.jpeg

D27D4BF8-92C2-46E4-BFE8-D387D5E14A91.jpeg

Al met al een prima resultaat, het ging tenslotte om de kip.

Krijg spontaan trek....

Dat zal je een goed gevoel gegeven hebben om het voor een eerste keer te gebruiken. Altijd wel een mooi moment. Je zal vaak gekeken hebben hoe het ging lijkt mij. Veel plezier ermee.

Dat zal je een goed gevoel gegeven hebben om het voor een eerste keer te gebruiken. Altijd wel een mooi moment. Je zal vaak gekeken hebben hoe het ging lijkt mij. Veel plezier ermee.
Een heerlijk gevoel :) Ik heb goed kunnen vertrouwen op de InkBird qua temperatuur, dus hoefde niet vaak te kijken. Dit snakt in ieder geval naar veel meer :)

Lekker kippetje😋 ga je veel plezier van hebben!

Mooie eerste chick.

Lekker zo een bcc, en je hebt een tokkie! Gefeliciteerd hoor!
Die hasselbachaardappels zien er ook geslaagd uit!Top! (y) 🔥

Gefeliciteerd met je sticker.
Kip ziet er goed uit

Aardappelen duren erg lang op de bbq.
Voor koken of een paar minuten in de magnetron en daarna op het rooster werkt erg goed

Ziet er heerlijk uit.
Gefeliciteerd met je sticker
Hier ligt ook een kip klaar voor morgen.

Gefeliciteerd met je sticker.
Kip ziet er goed uit

Aardappelen duren erg lang op de bbq.
Voor koken of een paar minuten in de magnetron en daarna op het rooster werkt erg goed

Volgende keer ga ik ze inderdaad voorkoken, dan moeten ze een stuk beter smaken :)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gefeliciteerd met je Tokkie 🐔
Ook die aardappelen zien er prima uit, ik heb deze alleen nog in de oven (ja echt, sorry 😐) bereid maar smaken mij altijd prima!
Het zijn idd hasselback aardappelen, wel zo handig om in de toekomst recepten op te zoeken 😉

Lekkere chick zo op de nieuwe Q. Ziet er goed uit, dat moet gesmaakt hebben.
Gefeliciteerd met je Tokkie

Terug
Bovenaan Onderaan