BasBQ
Beef en Steak

Beenhammetje Low&Slow. Kan dat?

Zo dat ziet er erg smakelijk uit! Helaas hier thuis geen beenham fans. Maar nu weet ik t zeker dat ik er toch maar eens 1 voor mezelf ga klaar maken.
Ik weet hoe dat voelt! Ik moet al te lang wachten op visite bbq's. Ben zelf namelijk wild van kipkluif/hotwings enz. En dan hoeven ze hier bij mij dan weer niet
 
Beenham altijd lekker. Ik zorg dat ik wat overhoud voor de volgende dag. Dat word dan een broodje warm vlees met pindasaus.
 
Ik weet hoe dat voelt! Ik moet al te lang wachten op visite bbq's. Ben zelf namelijk wild van kipkluif/hotwings enz. En dan hoeven ze hier bij mij dan weer niet

Het voordeel van de Q is dat er altijd ruimte is om meerdere verschillende stukken vleesch of Visch te breiden zijn


Low en slow op de 57 GBS
 
Zo´n broodje beenham had ik ook wel gelukt.
 
Beenham altijd lekker. Ik zorg dat ik wat overhoud voor de volgende dag. Dat word dan een broodje warm vlees met pindasaus.
Ook een lekkere combi inderdaad! Bedankt voor de tip
 
Rook en pekel moet al bijna wel genoeg smaak geven aan de ham toch? Toch benieuwd hoe je glace met die stroop uitpakt

Het was geen aanvulling voor het vlees, dus doe ik niet meer.
Voortaan een rub er op of gewoon alleen maar insmeren met olie, mosterd, peper en honing en de laatste 15 minuten nog een beetje honing erop smeren. Dat beviel mij veel beter dan dit


Low en slow op de 57 GBS
 
mooi broodje geworden, ik snap dat die faforiet is
Dankje Bob! een stuk of 3 moet ook makkelijk lukken op die mooie Masterbuilt van jou! Wat een mooi ding is dat zeg!
 
Het was geen aanvulling voor het vlees, dus doe ik niet meer.
Voortaan een rub er op of gewoon alleen maar insmeren met olie, mosterd, peper en honing en de laatste 15 minuten nog een beetje honing erop smeren. Dat beviel mij veel beter dan dit


Low en slow op de 57 GBS
Mooi, hoef ik niet te experimenteren met stroop! Beetje honig de laatste 10 min heb ik ook al eens gedaan. Das wel goed idd!
 
Terug
Bovenaan Onderaan