Beef en Steak

Bedrijfs BBQ feestje

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mac
  • Startdatum Startdatum
nice nice, ik sta volgende week voor een zelfde soort uitdaging bij een verjaardagsfeest van vrienden  ???

Thx allen.
Ik was zeer blij met het resultaat, en vond het geweldig, om de collega's kennis met Low & Slow te kunnen laten maken. (hopelijk heb ik collega's kunnen inspireren, en kijken ze nu iets anders naar de BBQ)

@Riona
1 dag adv opgeofferd, en 1 dag voor de baas (ach, je moet er wat voor over hebben)

@Boldeagle
Het waren niet die 100+ man van jouw feestje (respect hoor), maar ondanks dat het geen zware dag leek, en alles zonder stress was verlopen, was ik eenmaal thuis gekomen helemaal uitgeteld.

De volgende uitdaging staat inmiddels ook op de agenda (geen grote, maar wel een hele leuke (vind ik  :) ))
Ik ga aan 4 motormatties een workshop geven, waarin zij een aantal zaken gaan maken.

• Ribs
  • BCC
  • MOINK's voor tussendoor
  • Baked Beans

Hopelijk kunnen we daar een leuke reportage van maken

Mac

Mac zei:
Ik ga aan 4 motormatties een workshop geven, waarin zij een aantal zaken gaan maken.

Zijn ze lid van de Hells Angus  :P

Dat ziet er zeker allemaal goed uit hoor
Hopelijk ben ik ook ooit eens zo ver dat mij dat ook gaat lukken

Netjes hoor voor zoveel man Q en ik ben al,blij dat ik het voor een man of 10 op orde krijg.

Mooi dat het zo goed is gegaan!

Je had het over zalm op je WSM. Wat ik (toen ik nog een WSM had) een aantal keer gedaan heb is het middenstuk volledig weglaten. Dat gaat heel aardig, het kost alleen wat moeite om de deksel netjes op het onderstel te balanceren omdat je geen rand hebt. Ik loste dit op met een sliert alufolie over de rand en die een beetje vormen zodat de deksel er in bleef staan. Nu heb ik geen WSM meer, dus ook geen pics, helaas...

Leuk zo'n klus,geeft altijd voldoening als het allemaal lukt!!
En gelukt is het zo te zien.. :)

Naast de prachtige  foto van je geweldige bge XL, ziet alles er ook op en top uit!!

Ik zeg: Dik compliment voor je actie!!  ;)

Terug
Bovenaan Onderaan