Ikbat Stoker Berichten 306 3 jul 2022 #1 Vandaag willen de kinderen weer een bcc, op mijn alternatieve manier. Met bier vind ik jammer omdat je het bier niet proeft, dus gooi er mn eigen mix in. Deze geeft mooi een meerwaarde ook aan de smaak vind ik dan.
Vandaag willen de kinderen weer een bcc, op mijn alternatieve manier. Met bier vind ik jammer omdat je het bier niet proeft, dus gooi er mn eigen mix in. Deze geeft mooi een meerwaarde ook aan de smaak vind ik dan.
Ikbat Stoker Berichten 306 3 jul 2022 #2 De knoflook uit azijnen en kruiden gaan in het gat dan hè, niet over de kip
Frits Administrator Forumleiding Berichten 20.862 3 jul 2022 #7 Geslaagde missie, welkom bij de Tokkies.
Ikbat Stoker Berichten 306 3 jul 2022 #8 Leuk! Dank je. Zal maar snel ook de koe gaan doen dan, alleen even wat vrijwilligers zoeken om het op te maken
Leuk! Dank je. Zal maar snel ook de koe gaan doen dan, alleen even wat vrijwilligers zoeken om het op te maken
J'elle Pitmaster Berichten 529 3 jul 2022 #12 Ziet er heerlijk uit en gefeliciteerd met je Tokkie Vrijwilligers voor die koe vind je hier genoeg haha
Ziet er heerlijk uit en gefeliciteerd met je Tokkie Vrijwilligers voor die koe vind je hier genoeg haha
Ikbat Stoker Berichten 306 3 jul 2022 #13 Zal moeten opletten dan, nou ja heb een beetje gemeten, en denk dat er wel een 6 tot 8 whole Packers op gaan passen
Zal moeten opletten dan, nou ja heb een beetje gemeten, en denk dat er wel een 6 tot 8 whole Packers op gaan passen
Bram Gerijpt Berichten 4.946 24 jul 2022 #14 Dat ziet er een lekker chicky uit. Gefeliciteerd met je tokkie