BasBQ
Beef en Steak

BBQ zaak omgeving Alkmaar-Haarlem

 
 
 

Bakero

Kooltjesharker
Berichten
222
Hallo, ik ben al een tijdje op zoek naar een goeie fysieke BBQ winkel in de omgeving van Alkmaar-Haarlem. Ik heb gewoon geen zin om altijd via internet mijn aankopen te doen ondanks dat die vaak wel heel compleet zijn qua assortiment. Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
 
In en direct rondom Alkmaar is er naar mijn weten geen echte fysieke bbq winkel ( helaas )
Haarlem is de dichtstbijzijnde dan zoals Frits al opmerkte. daar moet ik ook nog een keer op bezoek gaan..
 
Waarom zijn al die zaken op maandag gesloten .. die in Haarlem ook al .. :unsure:
 
Die in IJmuiden is op maandag gesloten. 3x raden wanneer ik mijn vrije dag heb........
Wat handig om te weten. Thanks. Gelukkig ben ik afgelopen vrijdag namiddag al geweest. 😃 Dus ik weet het nu te vinden. 👍🏼
 
Denk dat je dan bij Harlem BBQ goed terecht kunt.

Zo, vandaag bezocht en geslaagd. Prachtige zaak, wat een spullen hebben ze daar. Zéér behulpzaam en adviserende medewerker. Mooi te zien dat er ook vele rubs staan maar ik was ook blij verrast dat het assortiment van @noskos daar stond. Dan hoef ik dat niet speciaal via het internet te bestellen. Kortom: dank voor de tip Frits. 👍🏼
 
Zo, vandaag bezocht en geslaagd. Prachtige zaak, wat een spullen hebben ze daar. Zéér behulpzaam en adviserende medewerker. Mooi te zien dat er ook vele rubs staan maar ik was ook blij verrast dat het assortiment van @noskos daar stond. Dan hoef ik dat niet speciaal via het internet te bestellen. Kortom: dank voor de tip Frits. 👍🏼
Ik heb een tijdje workshops gedaan en lang op de Bastard gekookt. Vandaar dat mijn spullen in het assortiment zitten.
 
Vorige week moest ik even bij de Karwei in Langedijk zijn, en daar vond ik ook een mooi assortiment aan kolen, rubs en bbq sausen.
Natuurlijk is het niet zo leuk als in Haarlem maar er is best wel een aardige voorraad spulletjes.
 
Vorige week moest ik even bij de Karwei in Langedijk zijn, en daar vond ik ook een mooi assortiment aan kolen, rubs en bbq sausen.
Natuurlijk is het niet zo leuk als in Haarlem maar er is best wel een aardige voorraad spulletjes.
Ik woon daar echt vlak bij in de buurt en nooit aan gedacht. Ik zal daar eens gaan kijken. Intratuin heerhugowaard is overigens ook de moeite met een leuke selectie. (nu iets minder vanwege kerstinrichting).
 
Ik woon daar echt vlak bij in de buurt en nooit aan gedacht. Ik zal daar eens gaan kijken. Intratuin heerhugowaard is overigens ook de moeite met een leuke selectie. (nu iets minder vanwege kerstinrichting).
Tuincentrum De Boet in Opmeer heeft doorgaans ook een leuke bbq afdeling (y)
 
Terug
Bovenaan Onderaan