BasBQ
Beef en Steak

BBQ Workshop

 

robdegekste

Kooltjesharker
Berichten
216
Hello,

Voor me verjaardag heb ik 100e gekregen voor een bbqworkshop.
Wie heeft een vette workshop ervaring?
 
ik zou zeggen, ga naar Reitse in Joure
 
Leo zei:
ik zou zeggen, ga naar Reitse in Joure
Aanrader! En overnachting erbij, naar huis rijden mag niet meer....
In 2011 de zomercursus met goed gevolg afgesloten.
Viel niet mee, maar toch met certificaat naar huis :p!
 
Ja? Leren we wat op de webercursus?

Leuke ervaring, prachtig entertainment bij Reitse, maar helaas niets geleerd dat ik nog niet wist.
Los van wat variaties op recepten.

Dus ben je helemaal nOOb.....prima, maar grill je al een tijdje dan kun je beter ergens anders heen.
 
Las Palmas Rotterdam, het restaurant van Herman den Blijker.(staat ergens in de rookkamer een draadje met een hoop foto's ;) )
Alles op de Bge,

Succes met je keuze

Grt,

Robert
 
Koop je voor 100e in bij ??n van de teams die aan de BBQ Society Cook Off mee doen. ;)
 
Librije's atelier in Zwolle doet Big Green Egg workshops. Wel wat duur, maar wel erg leuk omdat ze nogal aparte dingen maken. Meer info hier: http://www.librijesatelier.nl/dutchatelier/librije-s-workshops/big-green-egg

Dit is echter meer een culinair receptenfestijn dan dat je echt goed leert barbecuen, maar daarom niet minder leuk, want ze maken er wel echt heel gave receptjes.
 
Ik heb zelf de najaars workshop 2011 gedaan bij Reitse in Joure. Prima plek om wat dingetjes bij te leren in een gezellige sfeer, en Reitse zelf is een goede gastheer die alles op zijn geheel eigen wijze uitlegt  :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan