Beef en Steak

BBQ workshop

Paola

Sprokkelaar
Gisteravond had ik een diner van de kamado workshop in BBQ Valley in Venlo gedaan. We maakten een 5-gang menu, allemaal van de kamado. Het was een heel gezellige avond en heerlijk gegeten.

Het menu was:

Tonijn tataki
Steak tartaar koud gerookt
Glazed eendenborst
Gepekelde kabeljauw op de brik
Gegrilde perzik met lavacake en abrikoze bbq saus

En sucade lapjes als tussendoortjes😋

Geslaagde avond!

Fijn weekend

IMG_9401.jpeg

IMG_9402.jpeg

IMG_9406.jpeg

IMG_9408.jpeg

IMG_9410.jpeg

IMG_9411.jpeg

IMG_9412.jpeg

IMG_9414.jpeg

IMG_9415.jpeg

IMG_9417.jpeg

IMG_9420.jpeg

IMG_9423.jpeg

IMG_9426.jpeg

IMG_9427.jpeg

IMG_9428.jpeg

IMG_9429.jpeg

IMG_9432.jpeg

IMG_9433.jpeg

IMG_9434.jpeg

IMG_9436.jpeg

IMG_9439.jpeg

IMG_9440.jpeg

IMG_9442.jpeg

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit zeg!

Mooi spul
Ik vind die ronde plancha met in het midden een reggulator leuk bedacht, ken die denk ik nog niet 😄

Steak tartaar koud gerookt.. nog nooit gemaakt maar lijkt mij heeerlijk 😍

Ziet er goed uit zeg!

Mooi spul
Ik vind die ronde plancha met in het midden een reggulator leuk bedacht, ken die denk ik nog niet 😄

Steak tartaar koud gerookt.. nog nooit gemaakt maar lijkt mij heeerlijk 😍
Leuk hè, dat ronde plancha is een accessoire van de monolith. Ik heb met een monolith gewerkt, de tartaar was goddelijk🔥🥩🍷

Leuk hè, dat ronde plancha is een accessoire van de monolith. Ik heb met een monolith gewerkt, de tartaar was goddelijk🔥🥩🍷
Ik heb dan wel geen monolith maar ben wel heel gecharmeerd van het merk.
Ik blijf hem dan ook benoemen als mensen kamado advies zoeken ;)

Nog een receptje aangehoude voor de tartaar? zodat je hem kan namaken thuis & misschien delen 😜?

Nog een receptje aangehoude voor de tartaar? zodat je hem kan namaken thuis & misschien delen 😜?
Monolith is een heel fijne kamado maar ik hou van mijn BGE. Tartar is gewoon vlees (kogelbief, kalfsvlees, rundschouder) en in heel klein blokjes gesneden (gehakt) met fijn gesneden sjalottjes, kappertjes, worcestershiresaus, Tabasco, augurkjes, mosterd, zout en pepper. Met een eidooi erop, die rook je met een koude rook spiral met rookmot 30 minuten op een kamado die uit is. Die heb ik afgemaakt met toastjes gelakt in kruidenboter, gehakte hazelnoot en een paar drupplels van THE SAUCE.

Laatst bewerkt:

Ik vind de monolith ook prachtig, maar bijna net zo duur als BGE. Om die reden dus toch groen gekozen.

Paola, wat heb je heerlijk gebbqd!

Ik vind de monolith ook prachtig, maar bijna net zo duur als BGE. Om die reden dus toch groen gekozen.

Paola, wat heb je heerlijk gebbqd!
Nou net zo duur: uitgaande van een large model 44/46 cm rooster is het verschil tussen het instapmodel van beiden toch nog bijna 1.300 euro. En dan is de Monoloth inclusief smart grid systeem met hitteschild en andere accessoires.

Ik vergelijk de Monoloth One.55 met onderstel met zijgevels met de BGE met onderstel en zij tafels.

Nou net zo duur: uitgaande van een large model 44/46 cm rooster is het verschil tussen het instapmodel van beiden toch nog bijna 1.300 euro. En dan is de Monoloth inclusief smart grid systeem met hitteschild en andere accessoires.

Ik vergelijk de Monoloth One.55 met onderstel met zijgevels met de BGE met onderstel en zij tafels.
Ik kan er naast zitten hoor. Ik dacht dat de monolith ook premium geprijsd was.

Maar ik ga niet meer overstappen.

Dat is een lekkere workshop. Mooie gerechten gemaakt.

Mooie gerechten.
Ik was van plan om vanmiddag daar eens binnen te lopen.

Terug
Bovenaan Onderaan