Laatste x dat ik wat postte, kreeg ik het “commentaar” dat mn bbq nog veel te schoon was, dus, kuddedier als ik ben, maar besloten om daar wat aan te doen 
Tijd voor wat 321 ribs!
3 mooie strengen gekocht bij de plaatstelijke groothandel, zelfgemaakte (maar niet zelfbedachte) rub eroverheen:
En dan op mn te schone bbq:
Temp lekker stabiel op 112C, dus lekker 3uurtjes op de WSK en dan inpakken maar, met beetje boter, bruine suiker en wat maple-syrup aan zowel boven- als onderkant.
Ingepakt weer uurtje (“ondersteboven”) terug op bbq.
Ziet dr weer heerlijk uit, maar nu nog ff uurtje geduld om ze af te maken.
Na halfuurtje beetje bbq-saus (kant en klaar) over de ribs en dan nog een half uurtje “opdrogen” in de bbq.
Resultaat:

(als zeg ik t zelf, hoewel ik niet de enige was: huisbaas en kids van 3 en 4jr hebben zich ook t schompes gegeten…)

Tijd voor wat 321 ribs!
3 mooie strengen gekocht bij de plaatstelijke groothandel, zelfgemaakte (maar niet zelfbedachte) rub eroverheen:
En dan op mn te schone bbq:
Temp lekker stabiel op 112C, dus lekker 3uurtjes op de WSK en dan inpakken maar, met beetje boter, bruine suiker en wat maple-syrup aan zowel boven- als onderkant.
Ingepakt weer uurtje (“ondersteboven”) terug op bbq.
Ziet dr weer heerlijk uit, maar nu nog ff uurtje geduld om ze af te maken.
Na halfuurtje beetje bbq-saus (kant en klaar) over de ribs en dan nog een half uurtje “opdrogen” in de bbq.
Resultaat: