BasBQ
Beef en Steak

BBQ Society Cook Off - 19 & 20 oktober 2013

Dus het is een wedstrijd volgens kcbs regels, maar dan niet nog niet officieel kcbs?
Is er al bekend waar het word gehouden en wat ongeveer de inschrijfkosten zijn?
 
De locatie is Nootdorp hoogstwaarschijnlijk en de inschrijfkosten voor een team zijn we mee bezig maar zal zo rond de ?50 per team zijn. Dat is dan inclusief overnachting voor 4 teamleden op het terrein, als een team groter is dan komt daar iets van ?6 p.p. bij.
 
@haxquiz, het valt niet samen met een ander treffen, dit is een wedstrijd, dat is een treffen ;)
 
Marco, het is pas een officieel KCBS wedstrijd als je offici?le 'Reps' uit Amerika laat komen en een x bedrag aan de KCBS overmaakt.

Dat geld hebben wij simpelweg niet of het inschrijfgeld is niet te betalen.

We gaan de wedstrijd wel precies zo doen als bij de KCBS. Dat wil zeggen zelfde vlees categorie?n, zelfde bakjes, zelfde inlevertijden, omnummeren van de bakjes, blind jureren, zelfde puntentelling, KCBS certified judges. Dus je kan je resultaat vergelijken met de Tony Stone. Het enige wat je niet kan zeggen dat je meegedaan hebt met een KCBS wedstrijd maar wel met een vergelijkbaar toernooi.

Haxquiz, dit was de enige datum dat we deze locatie konden krijgen. Helaas liggen de locaties niet voor het oprapen. Maar de Tony Stone valt ook samen met jullie Pinksteren treffen in belgi??
 
noskos zei:
@haxquiz, het valt niet samen met een ander treffen, dit is een wedstrijd, dat is een treffen ;)

Goed punt!

Frits zei:
Haxquiz, dit was de enige datum dat we deze locatie konden krijgen. Helaas liggen de locaties niet voor het oprapen. Maar de Tony Stone valt ook samen met jullie Pinksteren treffen in belgi??

Hi Frits,
Tony stone valt niet samen met een treffen in Belgie, voor zover ik weet.


 
Haxquiz zover wij begrepen was het voorjaarstreffen met Pinksteren, dit jaar valt dat samen met het Pinksteren.

Wellicht is de datum daarom veranderd? Misschien is hetzelfde mogelijk met voor het najaarstreffen?

Zou fijn zijn als jullie erbij zijn, zoveel mogelijkheden om je low & slow kunsten te testen in wedstrijd verband zijn er niet.
 
Het voorjaarstreffen is inderdaad niet meer met Pinksteren, dit was eerst wel het geval
 
Oh dan kunnen ze het najaarstreffen misschien ook verplaatsen.
 
Dat zou mooi zijn als dat gebeurt!
 
Kijk het virus groeit, super gaaf. bij deze Serial Grillaz are in the house tenzij we naar de US moeten ofzo ;)
 
Super! De lat ligt meteen al hoog door jullie deelname ;)
 
StokesBBQ zei:
Kijk het virus groeit, super gaaf. bij deze Serial Grillaz are in the house tenzij we naar de US moeten ofzo ;)

klinkt goed en voelt goed
 
Leuk dat je komt Huddie!! Het is een week voor de Jack dus dat red je makkelijk ;)
 
Dit lijkt me super leuk om te doen, ik ben nu bezig met het samenstellen van een BBQ-Team, maar ik denk dat qua tijd dit zeker haalbaar is.
Ik hoor het graag als ik me ergens in kan schrijven :)
 
Weet iemand of de KCBS regels ergens in het nedelands te lezen staan?

 
Daar ben ik nog mee bezig.
 
Oke top dat zal voor een hoop mensen makkelijk zijn.
 
We hebben hier in Apeldoorn de koppen bij elkaar gestoken en een BBQ-team opgericht om mee te doen aan de BBQ society Cook Off.
Smokey Bandits zijn erbij

groeten
 
Hee, Dickie! Leuk en wat een goed nieuws! Tot dan dan ;) Zijn jullie een gelegenheidsteam, of hoe zit dat? Vertel me alles wat je kwijt wil! En stel je team alsjeblieft even voor, ik barst van de nieuwsgierigheid :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan