Beef en Steak

BBQ setup bouwen voor The Basterd Large

RealBasterd

Tondelzoeker
Goedemiddag allemaal,

Na het lezen van de bouw avonturen van een aantal forumleden heb ik zelf een meubel gebouwd voor mijn Basterd Large.

Frame gebouwd van Douglas hout 8,5x8,5 en de planken zijn Douglas 20 breed en 2,2 dik.

Zelf ben ik 1.98 lang dus ik wilde een vrij hoge setup maken maar ik heb hem alsnog iets te hoog gemaakt. Komende week ga ik de wielen nog verwisselen voor een kleinere uitvoering of de balken waar de wielen op rusten dieper in het frame monteren.

IMG_5561.jpeg

IMG_5560.jpeg

Daarna verder gegaan met het dichtmaken van de bodem en midden in het midden de planken gemonteerd alvorens ik met een bovenfrees die ik geleend heb van een kennis perfect kon uitzagen. Toch een stuk makkelijker dan een decoupeerzaag als je het mij vraagt!

138684B7-0613-4314-A6B1-419C1E48B3C3.jpeg

En last but not least The Basterd op zijn plek gezet. Ik heb voetjes besteld maar die zijn nog niet binnen dus voor nu staat hij wat onstabiel op deurgrepen die ik over had:

IMG_5640.jpeg

IMG_5639.jpeg

Mooi hoor!
Zijn het tegels die je als blad gebruikt heb? Lijken wel glasplaten zo op de foto
Thnx voor de reacties! Klopt ik heb tegels gebruikt met een glazuurlaag erop. Die zijn i.i.g. niet poreus. Anders wordt het wellicht een lekkere bacteriële verzamelplaats. Moeten we niet hebben 😅

Mooi werk

Heel mooi geworden. Knap werk.

Terug
Bovenaan Onderaan