Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meen je niet!
Misschien dat je hier wat mee kan, ik denk dat ze het bestellen kunnen:
Action Nederland: Kleine prijzen, grote glimlach | Action NL
6000+ producten in decoratie, schoonmaak, verzorging en meer ✓ Voor minder dan je verwacht ✓ Altijd dichtbij. Bekijk ons assortiment op de Action website > | Bezoek vandaag jouw favoriete Action winkel in Nederland!www.action.com
Met gouden tip trouwens:
"Met deze metalen tang zorg je ervoor dat het vlees op de barbecue of grill aan beide kanten goed gaar wordt."
Zien er ook goed uit idd!Ik heb een tijd geleden op aanraden van Dennis de volgende tang gekocht: https://kokenenwonen.nl/serveertang-vleestang-cuisipro-rvs
De 30cm variant gebruik ik vooral binnen, de 40 op de Q. Top tangen. Zou geen ander meer willen
Of ik heb ze helemaal gemist, dat kan ook, maar bij de "BBQ tangen" (serieus, daar durf ik niet eens een lidl worstje mee op te tillen) en ander BBQ spul lagen ze niet.Snap jij het nog @Robdijn? Ik heb het idee dat filialen zelf aan moeten geven wat ze op voorraad willen hebben
Wat je kan doen is er een tai wrapje aan maken dan kun je hem daaraan ophangenAlleen daarom zou ik deze al gaan halen, ik heb een fijne stevige tang, voor het pak en draai werk uitmuntend, maar het haakje past niet op mijn OTP, dus altijd een plekje zoeken om neer te leggen.