Beef en Steak

BBQ rub configurator

Robbert_vdB

Sprokkelaar
Medeleden!

Ik ben benieuwd naar jullie mening. Aangezien ik twee grote hobbies heb, namelijk BBQ'en mijn website (tja, iets met grafische vormgeving als studie) vult het een het ander mooi aan. Voor mijn website ben ik altijd bezig naar de ontwikkeling van tools. Zo ook nu heb ik een configurator gemaakt voor de afstemming van rubs.
Dit is geen reclame voor mijn website ik ben benieuwd naar jullie mening en of dit middel inzetbaar is...

Link

Ik hoor graag van jullie!

Mocht de moderator dit ongepast vinden dan haal ik deze post natuurlijk offline.

Groet Robbert

Medeleden!

Ik ben benieuwd naar jullie mening. Aangezien ik twee grote hobbies heb, namelijk BBQ'en mijn website (tja, iets met grafische vormgeving als studie) vult het een het ander mooi aan. Voor mijn website ben ik altijd bezig naar de ontwikkeling van tools. Zo ook nu heb ik een configurator gemaakt voor de afstemming van rubs.
Dit is geen reclame voor mijn website ik ben benieuwd naar jullie mening en of dit middel inzetbaar is...

Link

Ik hoor graag van jullie!

Mocht de moderator dit ongepast vinden dan haal ik deze post natuurlijk offline.

Groet Robbert
He wat tof zeg! Leuk idee om twee hobby’s te combineren. Ik ga hem zeker eens uittesten!

Ik wil het ook eens wat nader bekijken.
Op telefoon lukt het echter niet echt.
Als ik mij PC nog eens opstart een van d e volgende dagen ga ik het bekijken.

Leuk idee en initiatief! Sinds niet iedereen een microweegschaal in huis heeft en het wat algemeen verteerbaarder te maken zou ik het gewicht per ingrediënt omrekenen naar eetlepels of theelepels. Werkt ook sneller :-).

Leuk idee!

Ik ga er ook eens mee stoeien.

Leuk idee en initiatief! Sinds niet iedereen een microweegschaal in huis heeft en het wat algemeen verteerbaarder te maken zou ik het gewicht per ingrediënt omrekenen naar eetlepels of theelepels. Werkt ook sneller :-).

Ik zou juist beide hanteren, zeker als je wat wil opschalen is 24 eetlepels en 16 theelepels niet echt handig.

Mooi werk.
Ga er eens mee aan de slag

Leuk idee!

Ik ga er ook eens mee stoeien.

Ik zou juist beide hanteren, zeker als je wat wil opschalen is 24 eetlepels en 16 theelepels niet echt handig.
Sowieso, ik bedoel ook in de zin van dat een derde eetlepel een lastig verhaal is wanneer je precies wilt zijn 🙂.

Zelf gebruik ik bij grotere recepten de grootste hoeveelheid in kg, omdat alles per 1kg en 20kg binnenkomt en de rest in fysieke maat zoals een bepaalde maatbeker. 128 eetlepels uittellen schiet niet op 😅. Recepturen beginnen vaak met eetlepels en theelepels en gaan uiteindelijk naar “neem een zak van 20kg paprikapoeder en voeg toe…..” Ik denk alleen dat dit niet echt aansluit op de doelgroep 🙃.

Sowieso, ik bedoel ook in de zin van dat een derde eetlepel een lastig verhaal is wanneer je precies wilt zijn .

Zelf gebruik ik bij grotere recepten de grootste hoeveelheid in kg, omdat alles per 1kg en 20kg binnenkomt en de rest in fysieke maat zoals een bepaalde maatbeker. 128 eetlepels uittellen schiet niet op . Recepturen beginnen vaak met eetlepels en theelepels en gaan uiteindelijk naar “neem een zak van 20kg paprikapoeder en voeg toe…..” Ik denk alleen dat dit niet echt aansluit op de doelgroep .

Mocht het helpen (en ik ga het duidelijker aangeven) onderin staat het cijfer 100. Dit houdt in dat het totale gewicht van de rub 100 gram is. Mocht je het totale gewicht willen vergroten naar bijvoorbeel 1 kg, vul dan 1000 in. Het schema doet de rest en nogmaals ik ga het duidelijker aangeven in de volgende versie!

Terug
Bovenaan Onderaan