G
GNC
Gast
Ik weet niet of het hier goed staat....
Zoniet dan hoor ik het wel...
Even een update over de bouw van mijn BBQ plekje...
Als eerste hebben we de tuin leeggehaald en alle planten weggehaald.
Daarna was de schutting aan de beurt
wat stond dat ding vastgegroeid met de klimop
De kliko gevuld en die van twee buren ook volgestampt met afval van de schutting/klimop:shock:
Gelijk s'middags de zooi afgevoerd met de bus en aanhanger van de zaak en schoongemaakt voor de volgende klus.
Het straatwerk: Met geluk 90 tegels voor niks op kunnen halen bij iemand in de buurt die er van af moest.
Dus samen met een maatje gelijk opgehaald en bij mij thuis gebracht.
Die dag niks meer gedaan want we waren alle twee helemaal opgebrand... tijd voor een biertje of 2...
De volgende dag begonnen aan het straatwerk en ook afgemaakt.
Wederom na het werk bier tijd.....
De twee dagen daarna maar ff vakantie gehouden met vrouw en kinderen...... naar het strand e.d...
Vandaag weer verder gegaan met het framewerk.:sweatingbullets: Het weer was vandaag heerlijk om in te werken en ik ben erg opgeschoten vandaag...
Nu is het weer tijd om ff te chillen...
Maandag waarschijnlijk de steigerhoutenplanken halen en de dakbedekking...
reportage word vervolgd..
Groetjes Danny
Zoniet dan hoor ik het wel...
Even een update over de bouw van mijn BBQ plekje...
Als eerste hebben we de tuin leeggehaald en alle planten weggehaald.
Daarna was de schutting aan de beurt
wat stond dat ding vastgegroeid met de klimop
De kliko gevuld en die van twee buren ook volgestampt met afval van de schutting/klimop:shock:
Gelijk s'middags de zooi afgevoerd met de bus en aanhanger van de zaak en schoongemaakt voor de volgende klus.
Het straatwerk: Met geluk 90 tegels voor niks op kunnen halen bij iemand in de buurt die er van af moest.
Dus samen met een maatje gelijk opgehaald en bij mij thuis gebracht.
Die dag niks meer gedaan want we waren alle twee helemaal opgebrand... tijd voor een biertje of 2...
De volgende dag begonnen aan het straatwerk en ook afgemaakt.
Wederom na het werk bier tijd.....
De twee dagen daarna maar ff vakantie gehouden met vrouw en kinderen...... naar het strand e.d...
Vandaag weer verder gegaan met het framewerk.:sweatingbullets: Het weer was vandaag heerlijk om in te werken en ik ben erg opgeschoten vandaag...
Nu is het weer tijd om ff te chillen...
Maandag waarschijnlijk de steigerhoutenplanken halen en de dakbedekking...
reportage word vervolgd..
Groetjes Danny