BasBQ
Beef en Steak

BBQ-Nerdies are GO!

Dat stadium heb ik ook door gemaakt... hoe zeggen voetbaltrainers dat ook alweer... toen kwam er een trein voorbij... in dit geval een hard denderende Domi-trein... dan spring je daar op! (die spreekwoordelijke trein dan he?)  :blush:
 
Sander72 zei:
Ach Joko, sinds dat heerlijke ei er staat kom ik niet meer aan een zeikmodus toe...  :D

Gelukkig maar, moet natuurlijk ook niet! Veel plezier met je aanwinsten!
 
El Fumarole zei:
Ik wil ze al twee jaar ofzo. Komt er steeds niet van. Dan vergeet ik het weer en dan zie ik ze ineens weer ergens zoals nu en dan denk ik weer ja leuk en ik ga ze bestellen en dan vind ik het toch weer veel te duur (60 dollar voor een houten handvat...) maar toch wel leuk enzo, kortom....twijfel all over the place.


Gewoon doen,... dan ben je ook gelijk van de twijfel af. ;)
 
Kunnen we er een form actie van maken? Dat scheelt verzendkosten denk ik? Maakt ons denk ik onderscheidend tov andere forums :)
 
Sander72 zei:
Dat stadium heb ik ook door gemaakt... hoe zeggen voetbaltrainers dat ook alweer... toen kwam er een trein voorbij... in dit geval een hard denderende Domi-trein... dan spring je daar op! (die spreekwoordelijke trein dan he?)  :blush:

Welja, geef mij de schuld maar weer =))
 
santino zei:
Kunnen we er een form actie van maken? Dat scheelt verzendkosten denk ik? Maakt ons denk ik onderscheidend tov andere forums :)

Ik speelde ook even met die gedachte... maar het gaat om behoorlijke bedragen. Daarnaast moet er geen ruis op de lijn komen voor wat betreft de inscriptie. Als je dan binnen Nederland weer 6,95 per pakketje verzending kwijt bent... weg voordeel. Maar toch vooral de hele organisatie eromheen... dat dus.

Maar be my guest, ik doe mee! Heb nog een Weber OTO 57  ;)
 
Dominique zei:
Sander72 zei:
Dat stadium heb ik ook door gemaakt... hoe zeggen voetbaltrainers dat ook alweer... toen kwam er een trein voorbij... in dit geval een hard denderende Domi-trein... dan spring je daar op! (die spreekwoordelijke trein dan he?)  :blush:

Welja, geef mij de schuld maar weer =))

Juist alle credits Domi!
 
Sander72 zei:
Dominique zei:
Sander72 zei:
Dat stadium heb ik ook door gemaakt... hoe zeggen voetbaltrainers dat ook alweer... toen kwam er een trein voorbij... in dit geval een hard denderende Domi-trein... dan spring je daar op! (die spreekwoordelijke trein dan he?)  :blush:

Welja, geef mij de schuld maar weer =))

Juist alle credits Domi!
Vooruit dan maar weer ;)
 
:blush::blush: :blush:
 
dat zijn mooie custom handles  gefeliciteerd met  jullie aankopen
 
Gaaf man (en vrouw), jammer dat ze dit niet voor "summit" maken.
 
Sander72 zei:
santino zei:
Kunnen we er een form actie van maken? Dat scheelt verzendkosten denk ik? Maakt ons denk ik onderscheidend tov andere forums :)

Ik speelde ook even met die gedachte... maar het gaat om behoorlijke bedragen. Daarnaast moet er geen ruis op de lijn komen voor wat betreft de inscriptie. Als je dan binnen Nederland weer 6,95 per pakketje verzending kwijt bent... weg voordeel. Maar toch vooral de hele organisatie eromheen... dat dus.

Maar be my guest, ik doe mee! Heb nog een Weber OTO 57  ;)
Ik doe ook mee! Verzendkosten kunnen we vermijden door ergens te ontmoeten. 28 juni in Delft? ;)
 
Mr Leach is fast, but that fast?  :)
 
Sander72 zei:
Mr Leach is fast, but that fast?  :)
Levertijd van 10 dagen. Mr Leach is fast. I trust the man. ;) wij kunnen alvast even pijlen wie allemaal belangstelling hebben en contact opnemen met hem en kijken naar de mogelijkheden.

Niet geschoten altijd mis.
 
Houd rekening dat bij grote partijen er opeens douane kosten en btw bij kunnen komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan