BasBQ
Beef en Steak

BBQ-Nerdies are GO!

 
 
 
 
 

Sander72

BBQ Junkie
Berichten
6.920
Beste BBQ-vrienden!

Vandaag kwam de postbode met iets heel lekkers langs...



Aanvankelijk al geinspireerd door Bidle ging ik onlangs bij de Baseball-Cookoff toen ik een serie WSM-ers bij Nico zag staan stomen helemaal om...
ik wilde ook van die hele mooie custom handles van Marty Leach. Samen met Dominique bekokstooft en besteld!
Binnen 10 dagen al geleverd en ze zijn mooi... met heel veel zorg gemaakt:



Maar laten we even bij het begin beginnen:



Die oude vond ik ook al mooi, maar ik wilde zo graag dat mooie walnoot hout...





En omdat het feest is:





En deze gaat binnenkort nog een heel klein stukje op reis...



Ook op zoek naar de mooiste handgemaakte handgrepen?
http://www.amlwoodart.com/

Groeten

 
Zo, dat staat echt wel heeeeeeel mooi Sander! Ik ben verbaasd over de snelle levering ook zeg, echt een gevalletje enorm snel.
Ik kan niet wachten tot mijn Ei ook opgeleukt is!
 
die zijn werkelijk prachtig,  dat is elke keer als je je ei gebruikt weer genieten
 
structor zei:
Mooie goodies!

Jeroen_S zei:
Mooie handles heb je daar, maakt je Q een stuk persoonlijker  :D
Normaal wordt deze zin heel anders ontvangen ;)

Dat zijn weer hele andere handles...  :p
 
Cool!!!

Ik mag als het goed is binnenkort Bidle06 en Bidle07 Gaan bestellen, maar wel bij een ander adresje. :)
Deze handvaten zijn echt te gaaf, elke keer als ik er even naar kijk,.. begin ik alweer te glunderen.



2014-09-19 BGE Medium 01 by Bidle Lt, on Flickr
 
structor zei:
6 en 7 vertel...

Ander adresje, vertel...


Oops,.. sorry, net gekeken is gewoon dezelfde. In mijn hoofd staat die gewoon als Marty Leach,.. zodoende. Heb ook al redelijk wat bij hem vandaan. :)
Wil een BGE in mijn nieuwe keuken en een mini voor op reis. :D
 
Echt wauw!! Ik vond die van Bidle ook al echt supermooi en nou deze. Ik word er zelfs blij van!! Deze gaan echt op de ToWishForList.
 
Erg mooi, staat ook op mijn lijstje.

[zeikmodus aan] Als leerkracht wil ik toch even kwijt dat het eigenlijk 'Sanders Grote Ei' had moeten zijn. 'Sander's WGA' zou je als Engels kunnen beschouwen en dan is dat wel correct. [zeikmodus uit].

Maar goed, boodschap op de handle zal er natuurlijk niet minder om overkomen.
 
Ach Joko, sinds dat heerlijke ei er staat kom ik niet meer aan een zeikmodus toe...  :D
 
wil ik ook
wil ik ook
wil ik ook
wil ik ook
wil ik ook
wil ik ook
wil ik ook
wil ik ook
wil ik ook
wil ik ook
wil ik ook
wil ik ook
wil ik ook
wil ik ook
wil ik ook
wil ik ook
wil ik ook
wil ik ook
wil ik ook
wil ik ook
wil ik ook
wil ik ook
wil ik ook
wil ik ook
wil ik ook
wil ik ook
wil ik ook
wil ik ook
wil ik ook
wil ik ook

dus
 
Ik wil ze al twee jaar ofzo. Komt er steeds niet van. Dan vergeet ik het weer en dan zie ik ze ineens weer ergens zoals nu en dan denk ik weer ja leuk en ik ga ze bestellen en dan vind ik het toch weer veel te duur (60 dollar voor een houten handvat...) maar toch wel leuk enzo, kortom....twijfel all over the place.
 
Terug
Bovenaan Onderaan