BasBQ
Beef en Steak

BBQ met o.a. 7 kilo pp

Om 15.00 uur zijn de stukken strak in de alu folie gedaan. Kerntemperatuur is nu (15.20 uur) 81? C
 
spannend hoor, succes vanavond
 

We zitten in Berkel en Rodenrijs


De worsten waren heerlijk


De Pulled pork vlak voor het pullen

Iedereen zit heerlijk te eten van de worst, pulled pork, sucade, garnalen en de zalm. Als toetje banaan met amaretto en Droste flicken. De pulled pork was heerlijk (foto's volgen later).
 
Dit zijn de temperatuur tijdens mijn run

tijd kern in  ?C rooster in?C bbq in ?C 1 brander aangezet
07.45 13 42 125 rookhout toegevoegd
08.30 21 48 125 rookhout toegevoegd
09.30 28 66 135 2e brander aangezet
10.30 46 102 135
11.30 54 102 135
12.30 70 105 135
13.00 68 82 100 In de glace gezet
14.30 76 115 135
15.00 80 125 135 In aluminium verpakt
15.30 84 125 140
16.00 87 125 140
16.15 90 125 140 weer in aluminium verpakt
 

De worsten waren heerlijk


Ook de garnalen waren erg lekker


Het pullen van het varken


Erg was in ieder geval genoeg  :)


De brioche broodjes eerst even op de q en daarna voorzien van colesla, pulled prk en BBQ-saus. Iedereen vond het onwijs lekker


Ook maar even een zalm van het plankje gedaan


En als afsluiting van een geweldige avond, banaan met ameretto, droste flikken en vanille ijs. We hebben een TOP avond gehad.
P.S. NOSKOS bedankt voor je recepten. Iedereen vond het heerlijk.
Vanavond heb ik weer een aantal toekomstige leden voor het forum enthousiast gemaakt ;)
 
lekker hoor zou willen dat ik op werk ook zo kon aanschuiven... laatste bbq sessie op werk leverde veel kool-kip op, want ze geloofde niet dat ik het beter kon dan hun... hahaha, als ze dat denken ga ik gewoon rustig zitten en lachen om het resultaat.  B-) 
 
Lekker bezig geweest  :)
 
Buur zei:
lekker hoor zou willen dat ik op werk ook zo kon aanschuiven... laatste bbq sessie op werk leverde veel kool-kip op, want ze geloofde niet dat ik het beter kon dan hun... hahaha, als ze dat denken ga ik gewoon rustig zitten en lachen om het resultaat.  B-)

Ik ben blij dat mijn collega 's en relaties me wel geloofde. De meeste wisten niet dat je ook op deze manier kon q-en. Iedereen heeft heerlijk gegeten en er is maar weinig over. Morgen restjes dag  :D
 
dat ziet er allemaal prima uit
 
Mooi allemaal hoor! Word ik erg vrolijk van :)
 
noskos zei:
Mooi allemaal hoor! Word ik erg vrolijk van :)

jij bent hier eigenlijk  "schuldig"  aan. dankzij jouw site heb ik "last" van het bbq virus. Een "last" die ik overigens graag deel met anderen :D
 
Spread the love :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan