Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik blijf mezelf verbazen dat de BGE ongebruikt in de tuin staat en ik iedere x de WGA aanfik. Dan heb ik al lol laat staan op zo’n locatie. Een hele diepe buiging voor de foto’s ook, prachtig! Nu ben ik helemaal toe aan vakantie![]()
TnksHeel erg gaaf gedaan zo!
Foto’s kunnen zo in een magazine.
Kolen op rots en water er overGaaf hoor! Hoe lang duurt het voordat hij weer uit en koud is? Of gooi je er gewoon een plens water over?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dankjewel, en de WGA zegt echt geen neeIk blijf mezelf verbazen dat de BGE ongebruikt in de tuin staat en ik iedere x de WGA aanfik. Dan heb ik al lol laat staan op zo’n locatie. Een hele diepe buiging voor de foto’s ook, prachtig! Nu ben ik helemaal toe aan vakantie![]()
ik hou me wel aanbevolen, als je er toch niets mee doetIk blijf mezelf verbazen dat de BGE ongebruikt in de tuin staat en ik iedere x de WGA aanfik. Dan heb ik al lol laat staan op zo’n locatie. Een hele diepe buiging voor de foto’s ook, prachtig! Nu ben ik helemaal toe aan vakantie![]()