Beef en Steak

BBQ Genootschap Voorjaarsmeating - zondag 21 april 2013

haha, echt deskundig ben ik niet Kees, Ik heb het nu 1 keer gedaan, wil je er best wel bij helpen, wil je hem dan ook gaan vullen?
Er zit niet veel vlees aan zo'n speenvarken

Heb de Agenda er nog eens op nageslagen maar ben van de partij lijkt me super om de mensen eens in levende lijve te zien en te spreken, waarschijnlijk met wederhelft maar dat geef ik tzt nog wel door....

Leo zei:
haha, echt deskundig ben ik niet Kees, Ik heb het nu 1 keer gedaan, wil je er best wel bij helpen, wil je hem dan ook gaan vullen?

ik zal eens even kijken wat leuk en wijs is voor die dag :)  recept moet ik evt nog zoeken...misschien a la Keith Floyd in Thailand :)

gaat ook een beetje om de show denk ik...maar ik heb je dan wel nodig met een mes :)

Als het goed is is MrMannetje er ook en die heeft ook al zo'n knor gedaan...

Het ziet er naar uit dat ik toch niet ga komen deze keer. Ik had de keuze tussen een weekend vrij voor de meating of drie weken Bangkok. Lastige keus ;)

ja Daan heeft hem ook gedaan en ik weet niet of Marcel komt, die heeft het laatst ook gedaan

Van 10 uur tot iedereen het genoeg vind. Ligt een beetje aan het weer meestal. Vorige meating was iedereen het wel zat rond een uur of zes. Maar korter is totaal geen probleem en later komen ook niet.

noskos zei:
Van 10 uur tot iedereen het genoeg vind. Ligt een beetje aan het weer meestal. Vorige meating was iedereen het wel zat rond een uur of zes. Maar korter is totaal geen probleem en later komen ook niet.

Ja,ik ook.  Maar dat kwam meer door de nattigheid en de temperatuur die onaangenaam werd.
Maar zeker niet door de mensen en de appeltaart! Bovendien....Frits was er niet,h?.

We hebben het terrein tot 10 uur s'-avonds, dus als het lekker weer is en mensen willen zo lang blijven dan is dat ook helemaal geen probleem.

Kees Duym zei:
Leo zei:

ik zal eens even kijken wat leuk en wijs is voor die dag :)  recept moet ik evt nog zoeken...misschien a la Keith Floyd in Thailand :)

gaat ook een beetje om de show denk ik...maar ik heb je dan wel nodig met een mes :)

Ik zal m'n mes ook wel in de zak stoppen.. help je graag met het varkentje wassen :)

Ik wil als newbie graag een keer een meating meemaken, bij deze mijn aanmelding!

Chtakafri zei:
Ik wil als newbie graag een keer een meating meemaken, bij deze mijn aanmelding!

je staat er bij

moet werken jammer  maar volgende wil ik niet missen

Yep zet mij er ook maar bij voor 2, we komen ook, gezellig!

Ik ben er ook bij.
Weet nog niet of ik alleen kom of met la familia want dat hangt van het werkrooster van mijn vrouw af, maar ik kom zowieso.

willyowinki zei:
noskos zei:

Ja,ik ook.  Maar dat kwam meer door de nattigheid en de temperatuur die onaangenaam werd.
Maar zeker niet door de mensen en de appeltaart! Bovendien....Frits was er niet,h?.

het was gewoon heel erg gezellig...en door de regen ook wel weer iets aparts..met z'n allen in de kapschuur :)

Ik kom zeker.
Is voor mij 15 minuten rijden dus eindelijk een keer iets in de buurt!

gezellig Ronald, we zetten je er bij  :)

Ik kom samen met mede Genootschapslid "bloemenboer" zeker de 21e naar de Meeting!  (maar zonder Q....)
Er wachten daar ook heel veel red cedar wood plankjes op ons bij Frits  :)

Terug
Bovenaan Onderaan