Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leo zei:haha, echt deskundig ben ik niet Kees, Ik heb het nu 1 keer gedaan, wil je er best wel bij helpen, wil je hem dan ook gaan vullen?
Er zit niet veel vlees aan zo'n speenvarken
noskos zei:Van 10 uur tot iedereen het genoeg vind. Ligt een beetje aan het weer meestal. Vorige meating was iedereen het wel zat rond een uur of zes. Maar korter is totaal geen probleem en later komen ook niet.
Kees Duym zei:Leo zei:haha, echt deskundig ben ik niet Kees, Ik heb het nu 1 keer gedaan, wil je er best wel bij helpen, wil je hem dan ook gaan vullen?
Er zit niet veel vlees aan zo'n speenvarken
ik zal eens even kijken wat leuk en wijs is voor die dag recept moet ik evt nog zoeken...misschien a la Keith Floyd in Thailand
gaat ook een beetje om de show denk ik...maar ik heb je dan wel nodig met een mes
Chtakafri zei:Ik wil als newbie graag een keer een meating meemaken, bij deze mijn aanmelding!
willyowinki zei:noskos zei:Van 10 uur tot iedereen het genoeg vind. Ligt een beetje aan het weer meestal. Vorige meating was iedereen het wel zat rond een uur of zes. Maar korter is totaal geen probleem en later komen ook niet.
Ja,ik ook. Maar dat kwam meer door de nattigheid en de temperatuur die onaangenaam werd.
Maar zeker niet door de mensen en de appeltaart! Bovendien....Frits was er niet,h?.