BasBQ
Beef en Steak

BBQ folie weer verkrijgbaar in de Duitse Lidl

Hier was Geert ook nog niet langs geweest, ik kan weer een paar weken vooruit  :D :
 
Nu maar wachten tot het folie weer in Nederland is....
 
Als dat nou zo is Dominique, gebruik dan je Super Moderator Krachten, en blok dan Geert ff tijdelijk van dit draadje (merkt hij toch niets van), en zijn wij allen ook heel ff gelukkig  ;)

Mac
 
Ik denk dat Geert nog genoeg heeft hoor, dus die zal niet plunderen, tenzij hij een 'doomsday prepper' is geworden ;)
 
Zo, missie geslaagd.

F431D57E-FDFF-4990-87F3-6F9D1182DAB2.jpg
 
Nee, ik ben niet zo lollig.... Maar vooruit, de helft is voor Leo. Omdat ik zo aardig ben. =))
 
Photoshop ?........ :p
 
Hier in katwijk hadden ze nog niets :-(
 
Lidl hier had ze wel staan, maar op de prijssticker stond dat het een zomer-item was.

wel duurder dan vorig jaar, 1,99 t.o 179 vorig jaar ;)

Alvast 5 rollen gepakt, morgen nog eens gaan kijken aldaar :)
 
Kwam toevallig vandaag bij een Lidl in Ootmarsum (nl) en wat wil het geval. Stapels bbq folie 18u. Direct maar wat meegenomen.
 
Marco zei:
Lidl hier had ze wel staan, maar op de prijssticker stond dat het een zomer-item was.

wel duurder dan vorig jaar, 1,99 t.o 179 vorig jaar ;)

Alvast 5 rollen gepakt, morgen nog eens gaan kijken aldaar :)

Zo dan heb ik in Duitsland toch een goede slag geslagen daar waren ze maar ?1,50
Eigenlijk toch van de zotte ?0,50 goedkoper per rol.
 
In Bussum ook een paar rolletje gescoord en wat de prijs betreft 21 % belasting erop hier he? :)
 
Ik heb vorige week  rollen meegenomen bij de Lidl in Oldenzaal en heb 24 rollen laten staan.  :-/ Voor de belangstellenden
 
Terug
Bovenaan Onderaan