BasBQ
Beef en Steak

BBQ folie weer verkrijgbaar in de Duitse Lidl

O. Echt he..... Nou daar gaan we weer. Ik ben er klaar mee. NEE GEERT! Raus kommen!
 
Zei ik volgende week, eeeehhhhhhmmmmm.  :blush:
Ik bedoelde de week erna!  B-) :D
 
=)) =))

Te laat. Geert belt nu alle filialen langs de grens, en laat dozen wegzetten. Voor elke aankomende week......
 
Niks aan de hand hoor. Vorige week nog 250 dozen besteld via Geerts webshop (www.lidlfolie.nl).
 
El Fumarole zei:
Niks aan de hand hoor. Vorige week nog 250 dozen besteld via Geerts webshop (www.lidlfolie.nl).

En welke troela zit er gewoon op dat linkje te drukken? Ik noem geen namen.... ( terwijl ik druk, weet ik natuurlijk al dat het een grap is, maar toch.....)
 
Dominique zei:
El Fumarole zei:
Niks aan de hand hoor. Vorige week nog 250 dozen besteld via Geerts webshop (www.lidlfolie.nl).

En welke troela zit er gewoon op dat linkje te drukken? Ik noem geen namen.... ( terwijl ik druk, weet ik natuurlijk al dat het een grap is, maar toch.....)
Je bent in goed gezelschap =))
 
:D
 
Camiel zei:
tijd voor een Domi's ik ben blont, hoekje ? (of was het nou met dt..... blondt.....)
Welja, dat kan er ook nog wel bij, ik kan onderhand mijn eigen forum beginnen. " Belevenissen van een ( soms niet zo slimme) gelukkige huisvrouw"  =))
 
heeft Geert ook nog die 200 liter Blues hog op voorraad ?, sorry voor de vraag maar het linkje naar de webshop werkt niet  :D
 
Boldeagle zei:
heeft Geert ook nog die 200 liter Blues hog op voorraad ?, sorry voor de vraag maar het linkje naar de webshop werkt niet  :D

Hij heeft er nog wel een paar staan zo te zien; ;)
Barrels+4cc.jpg
 
Vielen dank f?r den Tip! Heute Mittag fahren wir in die Heimat :p, und diesmal nicht nur f?r Benzin...

Der Geert lebt viel zu weit von Deutschland, aber seine Familie  :blush:
 
Ceriel zei:
Vielen dank f?r den Tip! Heute Mittag fahren wir in die Heimat :p, und diesmal nicht nur f?r Benzin...

Viel spass! =))
 
Ik had dit draadje niet eens gezien maar had zo'n gevoel dat ze het in Duitsland
wel hadden. Ik was namelijk ook hier geweest en ze hadden wel vanalles van grillmeister maar
geen folie.

Wat me wel opviel aan de verpakking is dat er geen 18u meer op staat
En ik weet het niet zeker maar volgens mij is deze (de nieuwe) een fractie dunner is
Maar nog wel lekker dik hoor! En geen geld toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan