-Danny- zei:Goh ben ik blij dat ik een Grens bewoner ben.
En ik blij dat ik jou ken, die doos kan nog wel bij de theezakjes =))
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aldi S?d aan de andere kant van de paal Tim....Maccie zei:Hier vandaag nog geweest. NIETS X( X(
Ceriel zei:Aldi S?d aan de andere kant van de paal Tim....Maccie zei:Hier vandaag nog geweest. NIETS X( X(
BartG zei:Vandaag in Aldi (Belgi?) : B-)
Hans zei:Maar er zijn vooruitzichten bij een van de forumsponsors :-O
Vertel ??????????????????
BartG zei:Hans zei:Maar er zijn vooruitzichten bij een van de forumsponsors :-O
Vertel ??????????????????
Kan nog weinig zeggen, want nog geen bevestiging, maar na de hele discussie over de LIDL folie heb ik een forumsponsor aangesproken waarom hij dit niet in het assortiment had. Hij ging dit grondig bekijken en me op de hoogte houden !
Hij was zich bewust dat er wel vraag naar is. En meestal ga je dan ook niet alleen een rolletje folie bestellen, maar nog andere dingen, is dus win-win
dennis zei:Even voor mijn begripsvorming h?....Ik ken de Lidl folie, en soms kan het best handig zijn dat die wat dikker is dan standaard.....maar hoe vaak doe je er iets mee wat met standaard folie niet kan?
Dit zou jij niet zeggen als je de folie gebruikt had. Formaat en dikte doen er wel degelijk toe! Dus ik gebruik eigenlijk helemaal geen standaard folie meer...dennis zei:Even voor mijn begripsvorming h?....Ik ken de Lidl folie, en soms kan het best handig zijn dat die wat dikker is dan standaard.....maar hoe vaak doe je er iets mee wat met standaard folie niet kan?