BasBQ
Beef en Steak

BBQ/cocktail party

 
 

koef

Kooltjesharker
Berichten
127
Vandaag de voorbereidingen begonnen voor het feestje van mijn dochter. Ze is 12 geworden en viert dit morgenavond met acht vriendinnen. Het idee is om een Cocktailparty (alcoholvrij natuurlijk) te houden met een BBQ erbij (natuurlijk) en aansluitend een film op de beamer. Daarna blijft iedereen slapen en hebben we pannenkoeken voor ontbijt :D

Gisteren bij de Sligro boodschappen gedaan en gelijk een partytentje meegenomen :D :D





Lampies erin…..




We hebben ook veel fruit en om een mooie tafel op te maken heb ik van middag alvast twee halve watermeloenen uitgesneden in bloemen. Uiteraard zal ik morgen de volledige tafel platsen op het forum.







Daarna van al het werk honger gekeregen en de Q nog ff aangestoken:

Puntpaprikatjes met gehakt en spek......




En een hamburger voor mijn dochter met wat kipfiletjes




Morgen of overmorgen het vervolg……
 
Wow, watermeloenen zien er schitterend uit. Moet vast een heel werk geweest zijn.
 
Lekker bezig geweest man! Dat wordt een knalfeest.
 
Koef gefeliciteerd met je dochter. Het wordt vast een fantastisch feest, met al die lichtjes, heerlijke eten en de verdere aankleding!

Bloemen uit watermeloen.... petje af!
 
Gefeliciteerd met je dochter! Wat een gave meloenen! Wordt een leuk feestje denk ik
 
Hey Koeffie, dat ziet er lekker uit man, hoe laat word ik verwacht>?;-)
 
Wat knap Koef, die meloenen!
Fijn feestje gaat het worden, denk ik zo.
 
Ziet er gezellig uit, nu maar hopen op goed weer
 
Ben trouwens steeds meer onder de indruk van je meloenen :D Dat is een stuk mooier dan die gast op het NK stond te maken!!
 
Alleen met die meloenen, win je het W.K al, dus pas maar op Dennis!!;-)
 
Dat is juist de reden dat ik niet mee doe met het NK / WK.
 
wow, die meloenen! Bestaat daar een tutorial van?

*edit*  Google is my best friend, found it..
 
Zoals beloofd hierbij de foto's van het feestje van mijn dochter.

We begonnen met een cocktail (alcohol vrij) hoewel sommige eraan twijfelden of er echt geen alcohol in zat want ze waren zo melig als de pest :D en ik had een hoekje op de tafel ingericht waar de meloenen stonden. Ik had ook nog een galia meloen uitgesneden en een paar aardbeien erin gestopt. Verder was de ananas uitgehold en daarna weer gevuld met vers fruit en ik had er fruitspiezen ingestoken.






 
Na de cocktails waren intussen de ribbetjes klaar en had ik geen zin om de OTS aan te steken , dus ik heb het rooster en de deksel van de OTS op het onderstel van de WSM gezet en visa versa, zo kon ik gelijk doorgaan met de hamburgertjes en sateetjes. ;) Toen alles klaar was heb ik alles in de au-bain marie gedaan en konden ze aanvallen :D Het was ff dringen en zoals verwacht hadden de ribben geen schijn van kans :D













 
S'avonds na de film hadden de meiden nog wel zin om ff te BBQ-en , dus de SJ aangestoken en marsmellows erop...... en dan naar bed.







De volgende ochtend nog een Pannenkoeken ontbijt (zelf gebakken maar niet gebeurt) en daarna was het af gelopen.





Bedankt voor het kijken.
 
Zo koef, de dames hebben zich prima vermaakt en heerlijk gegeten!.
 
Girls vs Food, the girls won :D Mooi man, wat zullen ze het naar hun zin hebben gehad, en wat zullen die andere vaders balen, die moeten daar weer overheen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan