Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RonnyM76 zei:Zou ik het recept van de grillworst mogen??
Mac zei:It was a hell of a party br?'s
Maar onder mijn supervisend oog, heb ik niet gezien of de turds de tafel ?berhaupt wel hebben gehaald
BensBQ zei:wat een geweldig verslag mannen, dat je die foto's nog allemaal kon maken op het eind met die 'paar' biertjes
Sander72 zei:Op een broodje met een zalige gefermenteerde rode kool salade:
Da's best een beetje een werkje, Marieken...Marieken zei:Sander72 zei:Op een broodje met een zalige gefermenteerde rode kool salade:
nou snap ik dat ik waarschijnlijk voor veel mensen vraag naar het MINST stoere onderdeel, maar ik ben benieuwd naar het recept van de gefermenteerde rode kool salade? hij ziet er namelijk nog heel fris en crispy uit, dagje gefermenteerd? is er een handleiding beschikbaar?
Jij gaat dat nailen. Ik voel datMarieken zei:oh super, gewoon zuurrodekool maken dus en aanlengen met coleslaw!
ik maak nu ook wel zuurkool, dat wil zeggen ik maak kimchi en zuurvenkel... kool? (uh, hoe noem je dat?). ik heb nog wel een bakje venkel-zuurkool (zonder kool) liggen dat lijkt me eigenlijk ook wel een goede bij varkensvlees, ga eens experimenteren.
dank!
DanBras zei:Holy crap! :-O
Wat een mooie reportage, maar ook wat een hoop snackies & bier. Dat jullie nog door de deur passen
Hans zei:Heb je die deuren wel eens gezien?
Special made King size .
vogels zei:Ik lust ook BBQ en bier.... waar was mijn uitnodiging.