Beef en Steak

Bastard pro

advany

Sprokkelaar
Vind die nieuwe Bastard Pro die aangekondigd zijn wel tof uitzien. Vraag me af wat ze ten opzichte van de VX hebben verbeterd. Weet iemand dat?

Screenshot 2025-02-20 at 10.17.22.png

Alle merken doen het hè.. Zo min mogelijk wijzigen aan het bestaande ontwerp en zo hard mogelijk roepen dat er weer iets nieuws is.
Of het nou telefoons of bbq's zijn, de marketing blijft ongeveer het zelfde.

Overigens wel opvallend dat de solo variant niet het hoekige design heeft.

Alle merken doen het hè.. Zo min mogelijk wijzigen aan het bestaande ontwerp en zo hard mogelijk roepen dat er weer iets nieuws is.
Of het nou telefoons of bbq's zijn, de marketing blijft ongeveer het zelfde.

Overigens wel opvallend dat de solo variant niet het hoekige design heeft.
Dat vind ik altijd zo kort door de bocht.

Natuurlijk zijn er voorbeelden te vinden waar dit zo is, maar het is niet zo simpel als een klein dingetje veranderen en maar wat roepen met een marketingkreet.
Veel bedrijven steken veel geld, tijd en research in de ontwikkeling om een beter product op de markt te brengen of om bepaalde zaken anders te doen om een andere doelgroep aan te spreken. Je wilt toch de concurrent voorblijven.

Het blijft altijd de consument die moet kijken of een bepaalde verbetering voor hem/haar de moeite is.

Hetzelfde ook met voeding. Je hebt dan een A-merk en een huismerk. Er wordt dan geroepen: Is gewoon hetzelfde, komt uit dezelfde fabriek, j betaalt alleen voor de naam.
Dat klopt, het komt uit dezelfde fabriek. Maar de fabrikant krijgt dan de opdracht een goedkopere variant te maken van een supermarktketen. Boter wordt door olie of margerine vervangen of het percentage kikkererwten in een hummus wordt vervangen door vulstof.
Het kan zijn dat consumenten het huismerk lekkerder vinden, want smaken verschillen, maar zelfde fabriek betekent niet dat je altijd wordt opgelicht en meer betaalt voor dezelfde receptuur.

Ik ben blij met dit soort ontwikkelingen. De nieuwigheid van de nieuwe topmodellen is de toekomst voor standaardmodellen.
De vuurkorf uit meerdere segmenten was ook ooit voor een topmodel bedacht omdat vuurkorven uit één stuk gingen barsten. Nu zie je het bij heel veel modellen gebruikt worden.

Groter rooster, meer kleuren, gietijzer ipv rvs en grotere zijtafels.

Terug
Bovenaan Onderaan