BasBQ
Beef en Steak

Bastard medium vs grill guru large.

LauranGeus

Tondelzoeker
Berichten
10
Ik heb besloten dat een bge voor mijn budget en wat ik aan wensen heb niet mogelijk is. Ik twijfel nog tussen de Bastard of de grill guru. Wie heeft ervaring met (??n van) beiden of heeft ooit eenzelfde keuze gemaakt. Ik hoor graag welke van de twee jullie zouden kiezen.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Ik ben tevreden  met mn bastard large, de grill guru geen ervaring mee maar zag dat forum lid @TepZeppi er en in bestelling heeft.
 
Ik stond voor de zelfde keuze, al had ik ook een oogje op de Kamado Joe. De grill guru elite (oud model in rood) is het uiteindelijk geworden omdat hij op papier qua materiaal niet onderdoet voor de anderen (cordieriet, rvs enz.), volledig van accessoires is voorzien en domweg 500 piek goedkoper is nu hij in de aanbieding is. De gladde afwerking en rode kleur zijn smaak afhankelijk, persoonlijk vind ik het erg mooi.

Hij wordt morgen geleverd, dus ben erg benieuwd hoe hij in de praktijk bevalt.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
TepZeppi zei:
Ik stond voor de zelfde keuze, al had ik ook een oogje op de Kamado Joe. De grill guru elite (oud model in rood) is het uiteindelijk geworden omdat hij op papier qua materiaal niet onderdoet voor de anderen (cordieriet, rvs enz.), volledig van accessoires is voorzien en domweg 500 piek goedkoper is nu hij in de aanbieding is. De gladde afwerking en rode kleur zijn smaak afhankelijk, persoonlijk vind ik het erg mooi.

Hij wordt morgen geleverd, dus ben erg benieuwd hoe hij in de praktijk bevalt.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Waarom gaat er zoveel korting af? Is het een oud model?
Ben benieuwd hoe hij je bevalt. Welke accessoires heb je er nog bij moeten bestellen? Is in beginsel al vrij compleet.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
LauranGeus zei:
Waarom gaat er zoveel korting af? Is het een oud model?
Ben benieuwd hoe hij je bevalt. Welke accessoires heb je er nog bij moeten bestellen? Is in beginsel al vrij compleet.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Zo te zien wordt hij vervangen door het nieuwe zwarte model.
En ik heb er nog niets bij besteld, maar looftlighter staat genomineerd. En misschien wat gietijzeren pannetjes... ohja en het gietijzeren grillrooster.
 
Sommige problemen lossen zichzelf op. De rode grill guru large is volgens mij overal uitverkocht.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
LauranGeus zei:
Sommige problemen lossen zichzelf op. De rode grill guru large is volgens mij overal uitverkocht.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
[URhttps://www.amsterdam-bbq.nl/webshop/grill-guru/detail/69/grill-guru-elite-kamado-large-56cm.htmlL][/URL]
Hier volgens mij nog wel te krijgen!
 
Lauran,

Wat je ook zou kunnen doen is een keertje in Haarlem langs harlem BBQ (ff googlen) daar heb ik vorige maand een masterclass gehad en naar aanleiding daarvan een black bastard large gekocht (zat eerste naar een bge large te kijken) en die bevalt tot nu toe prima. Maar ze hebben daar ook andere modellen staan. Succes met het vinden van de Kamado die bij je past.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
TepZeppi zei:
LauranGeus zei:
Waarom gaat er zoveel korting af? Is het een oud model?
Ben benieuwd hoe hij je bevalt. Welke accessoires heb je er nog bij moeten bestellen? Is in beginsel al vrij compleet.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Zo te zien wordt hij vervangen door het nieuwe zwarte model.
En ik heb er nog niets bij besteld, maar looftlighter staat genomineerd. En misschien wat gietijzeren pannetjes... ohja en het gietijzeren grillrooster.

Looftlighter en gietijzeren rooster inmiddels binnen
 
avr zei:
LauranGeus zei:
Sommige problemen lossen zichzelf op. De rode grill guru large is volgens mij overal uitverkocht.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
[URhttps://www.amsterdam-bbq.nl/webshop/grill-guru/detail/69/grill-guru-elite-kamado-large-56cm.htmlL][/URL]
Hier volgens mij nog wel te krijgen!
Helaas. Zelfs na de bevestiging dat ze hem zouden komen leveren vandaag toch te horen gekregen dat ie uitverkocht is daar. Jammer, was een erg mooie aanbieding.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Jemig dat is wel erg balen.. kan me voorstellen dat je je er erg op had verheugd

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

 
30d587143b24751b344e0c0dad4b44cc.jpg


Ik heb 'm vandaag gescoord op basis van jullie aanbevelingen. Bij Nijhof in Baarn staan er nog 4 voor de liefhebbers


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Darnokk, heb je ook een link waar ik hem online kan bestellen. Ik ben namelijk met vakantie en kan niet langs in Baarn.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Gefeliciteerd darnokk met je aankoop!

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

 
LauranGeus zei:
Darnokk, heb je ook een link waar ik hem online kan bestellen. Ik ben namelijk met vakantie en kan niet langs in Baarn.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Helaas.... offline is het nieuwe online....
Misschien kun je er een telefonisch reserveren?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan