Ok top! Mag ik vragen wat jij ervoor betaald heb?Ik heb net mijn Bastard Urban Large 2022 binnen. De eerste run (vandaag) beviel uitstekend. Bleef goed op temperatuur en gaat goed uit bij het sluiten van de vents.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok top! Mag ik vragen wat jij ervoor betaald heb?Ik heb net mijn Bastard Urban Large 2022 binnen. De eerste run (vandaag) beviel uitstekend. Bleef goed op temperatuur en gaat goed uit bij het sluiten van de vents.
Heb je ondertussen bericht terug gehad? Bij mij begint het ook wat te kriebelen er een aan te schaffen.Ok, bedankt voor de oplettendheid. Ik ga ze eens berichten om het te vragen. Ze bieden hem in principe wel aan als 2022 uitvoering.
Ik heb nog geen bericht gestuurd. Maar ik ben er van overtuigd dat ze alleen de verkeerde foto's geplaatst hebben. Morgen ga ik toevallig langs bbq experience center om nog eens de verschillende merken te bekijken en te voelen en me te laten informeren. Aan de hand daarvan maak ik mijn beslissing. Ik zal inderdaad ook eens informeren naar de gebruikte modellen. En misschien hebben ze ook wel een leuke paasaanbieding.Heb je ondertussen bericht terug gehad? Bij mij begint het ook wat te kriebelen er een aan te schaffen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk