BasBQ
Beef en Steak

Bastard large 2021 voor minder dan 1100 euro

Elhuub

Sprokkelaar
Berichten
42
Ik weet niet of het hier ook gemeld mag worden maar de Sligro heeft nu de Bastard 2021 large voor 899 ex. Dat is een kleine 1100 inclusief.

Google leert me dat dat een erg mooie prijs is...
 
Eigenlijk een hele slechte ontwikkeling. Alles goedkoper en nog eens goedkoper, the race to the min. Ik snap het wel maar het is eigenlijk niet goed.
 
Mwah, dat valt wel mee met die race to the min. Vorig jaar was hij een stuk goedkoper.
Mooie aanbieding! Zelf nog aardig wat meer voor uitgegeven, maar ach, is nog maar een paar weken geleden en ik moest zelfs al weer opzoeken wat ik er ook weer betaald had... 😄
 
Eigenlijk een hele slechte ontwikkeling. Alles goedkoper en nog eens goedkoper, the race to the min. Ik snap het wel maar het is eigenlijk niet goed.
Slechte ontwikkeling? Zoek jij altijd de duurste adressen dan?
De prijsverhogingen van het laatste jaar is puur vraag en aanbod , iedereen wil een kamado ( begrijpelijk😂)
 
De prijsverhogingen van het laatste jaar is puur vraag en aanbod , iedereen wil een kamado ( begrijpelijk😂)

prijsverhogingen van de laatste maanden hebben ook veel te maken met de zotte containerprijzen die vanuit China naar Europa gehandteerd worden.
Prijzen zijn namelijk x4 x5 gegaan over de laatste maanden.
 
Toevallig vandaag eentje meegenomen bij de Sligro! kwam op 1090 incl btw inderdaad.
 
  • Leuk
Waarderingen: GPT
Slechte ontwikkeling? Zoek jij altijd de duurste adressen dan?
De prijsverhogingen van het laatste jaar is puur vraag en aanbod , iedereen wil een kamado ( begrijpelijk😂)

Nee ik zoek niet het duurste adres. Het gaat om een maatschappelijke ontwikkeling dat mensen steeds meer goedkoper en goedkoper willen en daarmee impliciet bijdragen aan slechtere kwaliteit. Het gaat hier niet om die basterd of wat dan ook. Ik koop liever iets bij een goed adres waar ik ook service krijg als dat nodig is en ga dus niet voor de goedkoopste als standaard.
 
Niet iedereens zakken zijn even diep. Vroeger ging ik voor goedkoop, puur omdat ik de centen niet had.
Nu heb ik de centen nog steeds niet maar kijk ik meer naar kwaliteit, garantie maar bovenal ook service.
Het mooie is dat er voor ieder wat wils is.
 
Nee ik zoek niet het duurste adres. Het gaat om een maatschappelijke ontwikkeling dat mensen steeds meer goedkoper en goedkoper willen en daarmee impliciet bijdragen aan slechtere kwaliteit. Het gaat hier niet om die basterd of wat dan ook. Ik koop liever iets bij een goed adres waar ik ook service krijg als dat nodig is en ga dus niet voor de goedkoopste als standaard.
Dat is zowiezo waar , beter wat meer betalen en goede service dan goedkoop en geen/slechte service . Maar de prijzen gaan bij beide winkels hard omhoog , wel of geen goede service.
Maarja , we blijven Hollanders 😂, veel voor weinig
 
Nee ik zoek niet het duurste adres. Het gaat om een maatschappelijke ontwikkeling dat mensen steeds meer goedkoper en goedkoper willen en daarmee impliciet bijdragen aan slechtere kwaliteit. Het gaat hier niet om die basterd of wat dan ook. Ik koop liever iets bij een goed adres waar ik ook service krijg als dat nodig is en ga dus niet voor de goedkoopste als standaard.
Sligro biedt perfecte service.
 
Is toch gewoon marktwerking? Is er altijd al geweest en zal er altijd zijn. Maar goed, we dwalen af..
 
Wacht maar tot je de productieprijs hoort. Dan weet je zeker dat er nog steeds genoeg verdient wordt.
Alles wordt steeds duurder? Er zijn ook steeds meer bedrijven die er meer aan willen verdienen.
En idd de service en kwaliteit is nog steeds niet slecht.
 
Als je een beetje rond kijkt kan je een BGE L kopen voor iets meer, dan zou ik het wel weten. (En heb ik dan ook gedaan). ☺️
 
Als je een beetje rond kijkt kan je een BGE L kopen voor iets meer, dan zou ik het wel weten. (En heb ik dan ook gedaan). ☺️
Beetje meer? dan moet je wel worst met worst vergelijken. De complete versie BGE ligt rond de 1900 😀
 
Kaal een BGE L gekocht voor 1200€, onderstel jong 2dehands gekocht voor 75€. Dus ja dan is de keuze snel gemaakt.
Dat bedoelde ik ook, bij de basterd zit alles er standaard bij. Een nieuwe BGE compleet ligt rond de 1900, als je een kale gaat samenstellen met niet originele accessoires en 2dehands spullen kom je idd goedkoper uit.
 
Goedemorgen,
Welke zouden jullie kiezen?
een Kamado Joe classic voor 999 of deze Bastard?
Een Grizly kamado medium voor 540? (compleet)
Intratuin urban chef egg 2021 voor 679? (hoe is de kwaliteit van deze?)
Koken voor max 10 personen.
 
Dat bedoelde ik ook, bij de basterd zit alles er standaard bij. Een nieuwe BGE compleet ligt rond de 1900, als je een kale gaat samenstellen met niet originele accessoires en 2dehands spullen kom je idd goedkoper uit.
Yup, en de Bastard is een net zo prima machine. Vanwege de prijs idd toen niet voor de BGE Large gegaan, scheelt gewoon een meier of 6. En tweedehands schaf ik niet aan, alles moet gewoon nieuw zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan