Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kunnen we alleen maar blij mee zijnBoldeagle zei:Dat zie je steeds meer dat groothandels, tuincetra e.d zich met deze tak van sport gaan bemoeien.
ChrisMaes zei:Kunnen we alleen maar blij mee zijnBoldeagle zei:Dat zie je steeds meer dat groothandels, tuincetra e.d zich met deze tak van sport gaan bemoeien.
Hier in Belgi? is dit tot nu toe in elk geval nog niet zo maar hier is het Amerikaans BBQ'en (spijtig genoeg) ook nog niet zo hot als bij jullie. Komt nog wel
Dat is heel zeker zo, maar qua producten (in fysieke winkels) is dat toch een heel ander verhaal en bij "het grote publiek" weet ook niemand wat indirect grillen is. Nu is dit in Nederland ook grotendeels wel het geval maar zijn er toch veel meer liefhebbers van het Amerikaans BBQ'en en indirect grillen. Kijk maar eens naar de (Nederlandse) BBQ fora en hun leden. Het is echt niet omdat er .nl achteraan de domeinnaam staat dat daardoor ge?nteresseerde Belgen afhaken hoor, het animo is hier gewoon een pak minder.Boldeagle zei:volgens mij komen er zelfs een paar aardige goede BBQ teams uit Belgie !
Ik weet dat die in de USA heel populair zijn maar de standaard saus vind ik (onaangepast) v??????l te zoet.Big-T zei:blues Hogg saus