Beef en Steak

Barbecue op het werk.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Frits
  • Startdatum Startdatum
Ziet er goed uit Frits! De Lomo el trapo wil ik ook nog een keer doen. Gaaf om te zien en je collega's boffen maar!

Gaaf gedaan Frits

Leuk he zo'n Ossehaasje.
Nog leuker is dat je keer op keer moet constateren dat de Sucade gewoon lekkerder is (of een lekker staartstukje)

Was je tevreden over je garing?
Op de foto's is hij iets meer gegaard dan die van mij, terwijl je toch zelfde tijd hebt gedaan

Ik was zeer tevreden over de garing, het stuk was niet overal even dik dus de garing verschilde een beetje.

Op de foto staan de stukken voor degene die hem het meeste well done wilde hebben ;)

Frits zei:
Ik was zeer tevreden over de garing, het stuk was niet overal even dik dus de garing verschilde een beetje.

Op de foto staan de stukken voor degene die hem het meeste well done wilde hebben ;)

Ah, dat verklaard weer een hoop. Ik dacht 'm ook wat ver door te vinden maar als dit de 'dunnere' en dus verder doorgegaarde stukken zijn zal de rest wel top zijn geweest. Sucade staat al een hele tijd op mijn lijstje maar het komt er maar niet van, toch maar snel doen.

Hugo zei:
Frits zei:

Ah, dat verklaard weer een hoop. Ik dacht 'm ook wat ver door te vinden maar als dit de 'dunnere' en dus verder doorgegaarde stukken zijn zal de rest wel top zijn geweest. Sucade staat al een hele tijd op mijn lijstje maar het komt er maar niet van, toch maar snel doen.
Hugo, als je van de week in Nieuwegein bent, de sucade is in de aanbieding bij Sligro. Daar zit je vlakbij.

Terug
Bovenaan Onderaan