Beef en Steak

Bango ketjap manis is tegenwoordig van Conimex

Ewald

Administrator
Forumleiding
Conimex staat nu niet bekend om zijn goede ketjap manis van eigen merk.
Dat is zacht gezegd een hele slechte ketjap manis, niet vies maar het is geen goede manis.
Wat doe je dan als Conimex, je neemt de nummer 1 van Indonesië in je assortiment. Bango.
If you can't beat them, join them.
Bango en ABC ketjap manis zijn de nummer 1 en nummer 2 ketjap manis van Indonesië
Screenshot_20240724_100338_Albert Heijn.jpg

Nou maar hopen dat Conimex zich niet met de productie van de ketjap gaat bemoeien. 😃
Zal hem snel eens kopen. Had tot nu toe alleen ABC.

Merci voor de tip.
Hier tot nu toe ook meestal ABC.
Het aanbod Oosterse producten is redelijk pover in de Belgische supermarkten, helaas... Bango nog nooit tegengekomen.

Eerlijk gezegd ben ik zo onbekend met Aziatische producten dat ik me afvraag of ik behalve zoet of zout, proef of het kwaliteit of bagger is. Meestal koop ik gewoon dat merk, omdat een ander (lees @Ewald) mij dat aanraadt 😉. 😂

Nou maar hopen dat Conimex zich niet met de productie van de ketjap gaat bemoeien. 😃
Zal hem snel eens kopen. Had tot nu toe alleen ABC.
Kun je doen om te vergelijken, ik vind persoonlijk ABC iets lekkerder maar dat is heel persoonlijk.
Zijn beiden toppers.

Merci voor de tip.
Hier tot nu toe ook meestal ABC.
Het aanbod Oosterse producten is redelijk pover in de Belgische supermarkten, helaas... Bango nog nooit tegengekomen.
Leuk om een te vergelijken. Maar kun je Bango niet vinden in BE dan is dat geen ramp ABC en Bango zijn beiden top.
Bango lijkt een beetje op ketjap kentel A (witte kannetjes met de grote rode letter A op het etiket) ABC lijkt meer op ketjap medja kaki tiga. Ook witte kannetjes met een druk etiket

Terug
Bovenaan Onderaan