BasBQ
Beef en Steak

Balen! :(

 
 
 

Rolaanndd

Stoker
Berichten
397
Goedenavond!

Ondanks het weer gister toch eventjes lekker de Q aangehad. Heel de tijd erbij gebleven omdat het toch wel wat waaide, gelukkig niks aan de hand.

Je raadt het al, na het eten let ik eventjes niet op. En ik hoor een hels kabaal, deksel op de tegels gevallen. Resultaat? Emaille eraf en best diep ook. Baal echt als een stekker! Nu heb ik hier al gelezen dat je dat met emaille repair kan oplossen. Nu is deze wit van basis, dus kan ik dit dan gewoon mengen met zwarte lak? Zo ja, weet iemand toevallig de kleurcodering van Weber? Heb het liefst zo min mogelijk zichtbare schade.

Zit nog te twijfelen om er verzekeringswerk van te maken. Wat denken jullie?

Groeten!
 
Dit valt niet onder de dekking van een inboedelverzekering. Tenzij expliciet op de polis vermeld.
 
Een nieuwe OTP57 deksel in het zwart koste vorig jaar ? 89,00 weet ik uit eigen ervaring.
 
Lowietje72 zei:
Dit valt niet onder de dekking van een inboedelverzekering. Tenzij expliciet op de polis vermeld.

Is bij ons wel het geval gelukkig! Nu ben ik alleen liever niet iemand die voor zo'n kleine schade een claim wil indienen.. Vandaar dat ik het liever ook met emaille repair wil oplossen! Alleen vraag ik jullie advies hoe ik dit het beste kan doen haha
 
Relativeer en lach.

Zie het niet als een beschadiging maar een verpersoonlijking.
Je Q is nu uniek.

I.p.v. een maagdelijk nieuwe bbq heb je nu een bbq die er veel gebruikt uitziet.
Dat verhoogd alleen maar je reputatie als doorgewinterde grill master.  >:D<

 
Mosseltje zei:
Relativeer en lach.

Zie het niet als een beschadiging maar een verpersoonlijking.
Je Q is nu uniek.

I.p.v. een maagdelijk nieuwe bbq heb je nu een bbq die er veel gebruikt uitziet.
Dat verhoogd alleen maar je reputatie als doorgewinterde grill master.  >:D<

Juist daarom rij ik altijd meteen een paar flinke deuken in mijn nieuwe auto, denkt iedereen dat ik een hele goede coureur ben
=)) =)) =))
 
Juist daarom rij ik altijd meteen een paar flinke deuken in mijn nieuwe auto, denkt iedereen dat ik een hele goede coureur ben
=)) =)) =))
[/quote]

Jij bent dus de reden dat ik tegenwoordig alleen nog met de Abrams M1 de weg op ga...
 
Mosseltje zei:
Relativeer en lach.

Zie het niet als een beschadiging maar een verpersoonlijking.
Je Q is nu uniek.

I.p.v. een maagdelijk nieuwe bbq heb je nu een bbq die er veel gebruikt uitziet.
Dat verhoogd alleen maar je reputatie als doorgewinterde grill master.  >:D<

HAHAHA +1 You made my day!  =))

Ga gewoon een potje emaille verf halen en mengen met zwarte lak! :)
 
Rolaanndd zei:
Mosseltje zei:
Relativeer en lach.

Zie het niet als een beschadiging maar een verpersoonlijking.
Je Q is nu uniek.

I.p.v. een maagdelijk nieuwe bbq heb je nu een bbq die er veel gebruikt uitziet.
Dat verhoogd alleen maar je reputatie als doorgewinterde grill master.  >:D<

HAHAHA +1 You made my day!  =))

Ga gewoon een potje emaille verf halen en mengen met zwarte lak! :)

Doorgewinterde grill master ?n professioneel schilder.
Je reputatie begint nu wel hele grote vormen aan te nemen.  :-t



 
Mosseltje zei:
Rolaanndd zei:
Mosseltje zei:
Relativeer en lach.

Zie het niet als een beschadiging maar een verpersoonlijking.
Je Q is nu uniek.

I.p.v. een maagdelijk nieuwe bbq heb je nu een bbq die er veel gebruikt uitziet.
Dat verhoogd alleen maar je reputatie als doorgewinterde grill master.  >:D<

HAHAHA +1 You made my day!  =))

Ga gewoon een potje emaille verf halen en mengen met zwarte lak! :)

Doorgewinterde grill master ?n professioneel schilder.
Je reputatie begint nu wel hele grote vormen aan te nemen.  :-t

Het relativeren en lachen is nu wel goedgekomen  8-}
 
MarBQ +1! En wel haast maken met de raparatie want de gerechten smaken zeker anders met de beschadiging  :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan