BasBQ
Beef en Steak

Baklap stelt zich voor, een echte Weber Fan.

Mooi setje bij elkaar, goeie tip met die wasmachine lekbak, die ga ik onthouden.
Veel plezier op het forum. :D
 
Mooi setje bij elkaar, goeie tip met die wasmachine lekbak, die ga ik onthouden.
Veel plezier op het forum. :D
Graag gedaan Bartus, het forum moet ik nog een beetje onder de knie krijgen. Dat tapatalk heb ik maar weer van mijn iPhone geknikkerd met al die reclame. Moet mijn weg nog een beetje vinden in de lay-out. Zal vast goed komen. 👋🏻😉👍
 
Hoi Mamajolein, die vraag krijg ik veel. 😄

Voor de Weber Kettle een nacht in een wasmachinelekbak met heet water en groen zeep of Biotex dat werkt ook. Volgende dag bbq borstel er over en ze zijn weer schoon. De geëmailleerde gietijzeren rooster van de Q serie gaan wat makkelijker. Borstel ze af als ze nog warm zijn. Als ze afgekoeld zijn groene zeep, heet water en bbq borstel. Zo gepiept. Ten minste als je het bijhoud. Aangekoekte rooster hebben een wat langere tijd nodig.

Succes, groet Arno👋🏻😉👍

Bekijk bijlage 66884

Bekijk bijlage 66885

Bekijk bijlage 66886

Bekijk bijlage 66887
Mooi onderhouden barbecue, jij moet vast een zonnebril dragen iedere keer je je barbecue aansteekt ;)
 
Mijn dank is groot! Ik heb nog een schoonmaakbak van de Cadac 50, daar passen de roosters van de BGE perfect in!
 
Hi Baklap! Welkom op het forum!
Die lekbak is een goeie! Ga ik onthouden.
Heel veel plezier hier!
 
Ja die lekbak is ideaal, ik kende dat niet eens. Op een bep site heb je er al een voor minder dan 20 € verzending inbegrepen.
 
Ik ga ook maar eens kijken voor zo'n lekbak.
Zie dat elke bouwmarkt ze ook heeft. Bijvoorbeeld de Gamma voor 14 euro (tijdelijke aanbieding).
 
Welkom Arno, je moet een museum beginnen. En rode webers zijn sowieso het mooist 😜
 
Hier thuis ook zo'n lekbak in gebruik. Werkt perfect alleen wel stevig neerleggen want ze hebben de neiging te buigen in de hoeken bij optillen als die vol zit.
Voordeel is wel dat ze groot zijn kan gelijk alles erin 👌🏻.
 
Een warm welkom gewenst van een mede geëxporteerde Hagenees, óók wonend in Noord Holland 😁
Je hebt een mooie verzameling bbq's 👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan