Mooi setje bij elkaar, goeie tip met die wasmachine lekbak, die ga ik onthouden.
Veel plezier op het forum.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Graag gedaan Bartus, het forum moet ik nog een beetje onder de knie krijgen. Dat tapatalk heb ik maar weer van mijn iPhone geknikkerd met al die reclame. Moet mijn weg nog een beetje vinden in de lay-out. Zal vast goed komen.Mooi setje bij elkaar, goeie tip met die wasmachine lekbak, die ga ik onthouden.
Nâh as geëmigreerdûh Hagenees naar het zuidelijkste puntje van Noord-Holland klinkt dat wel lekkâh direct.
Mooi onderhouden barbecue, jij moet vast een zonnebril dragen iedere keer je je barbecue aansteektHoi Mamajolein, die vraag krijg ik veel.
Voor de Weber Kettle een nacht in een wasmachinelekbak met heet water en groen zeep of Biotex dat werkt ook. Volgende dag bbq borstel er over en ze zijn weer schoon. De geëmailleerde gietijzeren rooster van de Q serie gaan wat makkelijker. Borstel ze af als ze nog warm zijn. Als ze afgekoeld zijn groene zeep, heet water en bbq borstel. Zo gepiept. Ten minste als je het bijhoud. Aangekoekte rooster hebben een wat langere tijd nodig.
Succes, groet Arno
Bekijk bijlage 66884
Bekijk bijlage 66885
Bekijk bijlage 66886
Bekijk bijlage 66887