BasBQ
Beef en Steak

Baked bbq bacon beans

 
 
 
 
 

MarBQ

Gerijpt
Berichten
3.192
Vraagje over deze heerlijke bonenpot,

Moet deze echt in de q, of kan ik hem langzaam laten sudderen ala stoofvlees? :-[

Grt, Marco
 
In de Q is mooier ivm een subtiels rooksmaak, maar op het fornuis kan ook. Je wordt dan wel geband van dit forum... ;) ;D ;D ;D
 
message received ;D

De kooltjes gaan zo in de starter 8)
 
Ik ga zo meteen ook BBQ Baked Beans eten (uit de oven)  ???
Maar de volgende x komt ie zeker van de Q (ben ook benieuwd hoeveel de rooksmaak van invloed op het geheel is)

Mac
 
Mac de rooksmaak is super en ik vind het echt een toevoeging :) heerlijk!
 
toch ook maar eens gaan proberen hier Mac!
 
Eh.....eh........het was maar een probeersel hoor (ging alleen maar om het idee :-[ )
Het echte werk komt natuurlijk van de Q, anders wordt het niet gepubliceerd  ;)
Echt waar hoor.

O ja, ter verdediging.........mijn Duifje heeft het gemaakt, en die mag niet aan het ei komen. (of welke q dan ook  :D )

Mac

 
Mac zei:
O ja, ter verdediging.........mijn Duifje heeft het gemaakt, en die mag niet aan het ei komen. (of welke q dan ook  :D )

Mac

Volgens mij is Mevr. Nosmo het hier helemaal niet mee eens  ;D  (en dan vergeet ik nog een ander muurbloempje)  ;)
 
structor zei:
Van welk duifje had mac zijn egg ook alweer  ::)

Laat hem maar uitkijken duifjes kunnen ook aasgieren worden wanneer je ze niet goed behandelt. ;D
En die eten eitjes.
 
Ik ben zeer zuinig op mijn duifje Bert.
Vandaar dat ze niet aan de Q mag komen  ;) (ze heeft die behoefte ook niet hoor, en geniet al genoeg van het eten van de Q)

Maar weer ontopic dan h?:

Onze Beans waren heerlijk. (ondanks uit de oven)
Als ik ze op de Q heb gemaakt zal ik dit recept wel eens posten.

Mac
 
Ik heb ze laatst op de wsm gemaakt samen met ribs..... Het was heerlijk en ik moet je zeggen dat ze de volgende dag nog lekkerder waren. Rooksmaak voegde echt wat toe en kwam eigenlijk de volgende dag pas echt tot zn recht.

 
Ik heb lekker alle ingredienten klaar in de pan,
om morgenochtend in de Q, met een klein stukje appelhout de pot te roken en lekker slow af te bakken.
Ben benieuwd :p

Later!
 
Ales is op!! ;)
Iedereen vroeg om een recept!

Einde bericht, :p
 
Heb vandaag pas de handel geinstaleerd om foto's te droppen ::)
Volgende week ga ik voor een tokkie dus dan zijn er ook foto's ;D
 
Terug
Bovenaan Onderaan