Afgelopen week wat aan het surfen geweest voor een recept en op de site van Fire & Food kan ik het recept tegen voor een bacon bom. Recept in de familie app gegooid en iedereen reageerde met "maken die hap"
Dus een mooi rolletje gemaakt, bacon, bbq saus, gehakt met de all purpose rub van de Makro (favoriet bij de kids) paprika een paar pepertjes en lente ui ( zelf geen kaas liefhebber dus dat liet ik eruit). De bbq indirect op 130 graden, bacon bom erop en met een biertje en muziekje in het zonnetje genoten van het mooie weer.
Na een kleine twee uur was de kerntemperatuur bereikt en kon het smullen beginnen...
Aangezien alles op is gegaan denk ik wel dat het een succes was
Morgen pulled pork...nu al zin in
Verstuurd vanaf mijn Pixel 8 met Tapatalk
Dus een mooi rolletje gemaakt, bacon, bbq saus, gehakt met de all purpose rub van de Makro (favoriet bij de kids) paprika een paar pepertjes en lente ui ( zelf geen kaas liefhebber dus dat liet ik eruit). De bbq indirect op 130 graden, bacon bom erop en met een biertje en muziekje in het zonnetje genoten van het mooie weer.
Na een kleine twee uur was de kerntemperatuur bereikt en kon het smullen beginnen...
Aangezien alles op is gegaan denk ik wel dat het een succes was
Morgen pulled pork...nu al zin in
Verstuurd vanaf mijn Pixel 8 met Tapatalk