Aangezien de diepvries leeg moet maar ff twee kg procureur verwerkt tot babi ketjap.
Wat eters thuis. Lekker maaltje en wellicht een paar porties over (voor in de diepvries)
Ik heb een recept van Frances Kuijk als basis genomen.
www.nl.thebbqbastard.com
Vlees daags van tevoren in plakken (2 cm dik) gesneden. In de kruiden gezet en een nacht laten staand.
Alles klaar gezet voor "op de foto"
De W57 klaar gemaakt voor het grillen en bakken in de DO
Het groene eivormige gevaar voor het roken en stoven klaar gemaakt.
Lappen procureur eerst aangegrild en vervolgens een 45 minuten gerookt. Daarna in blokjes gesneden.
DO op temperatuur gebracht en de de groenten tezamen met grof gesneden bamboe (dacht dat het scheuten waren) gebakken
Vlees, sambal, ketjap, soja saus, etc erbij, onder dompelen en stoven maar.
Rustig 2 h op 130 C dome temp laten sudderen.
Haha, ik dacht wat over te hebben. Ja 1 portie voor afgelopen maandag.
Is zeer in de smaak gevallen.
Wat eters thuis. Lekker maaltje en wellicht een paar porties over (voor in de diepvries)
Ik heb een recept van Frances Kuijk als basis genomen.

Babi Kecap uit "Basisboek Indonesisch" + review - The BBQ Bastard
Poor man's burnt ends? In Indonesië kennen ze het principe al veel langer. De Babi Kecap bewijst dit met glans! Recept en review uit "basisboek Indonesisch"

Vlees daags van tevoren in plakken (2 cm dik) gesneden. In de kruiden gezet en een nacht laten staand.
Alles klaar gezet voor "op de foto"
De W57 klaar gemaakt voor het grillen en bakken in de DO
Het groene eivormige gevaar voor het roken en stoven klaar gemaakt.
Lappen procureur eerst aangegrild en vervolgens een 45 minuten gerookt. Daarna in blokjes gesneden.
DO op temperatuur gebracht en de de groenten tezamen met grof gesneden bamboe (dacht dat het scheuten waren) gebakken
Vlees, sambal, ketjap, soja saus, etc erbij, onder dompelen en stoven maar.
Rustig 2 h op 130 C dome temp laten sudderen.
Haha, ik dacht wat over te hebben. Ja 1 portie voor afgelopen maandag.
Is zeer in de smaak gevallen.