BasBQ
Beef en Steak

(b)cc

C

crossrobin

Gast
Voor heel veel mensen vast niet de slimste vraag, maar ik wil vandaag mijn eerste bcc maken. Ik houd alleen niet zo van bier. Ja, de radler. (Maar die bestaat niet in halve liter blikken). Haha.

Zit er aan het einde van het verhaal een dikke biersmaak aan?

(Mijn dochter van 3 is ook een echte karnivoor en die wil uiteraard ook mee genieten).  ;)


 
Ik kan nou niet zeggen dat er echt een bier smaak aan de kip zit.
Wel dat die lekker mals en sappig was.

Anders pak je toch een ander blikje?!
 
dat blik bier is meer voor de sterke verhalen  ;), je proeft er niets van terug, je kan het blikje net zo goed met water vullen  :)
 
Het bier proef je niet terug.
Je kan ook een blikje cola gebruiken.
Zolang het maar geen light producten zijn.
 
Het kan dus van alles zijn, zolang het maar vloeibaar is en geen light?

We gaan eerst gewoon met bier proberen.  :D

Ik laat weten hoe het gegaan is.
 
crossrobin zei:
Het kan dus van alles zijn, zolang het maar vloeibaar is en geen light?

We gaan eerst gewoon met bier proberen.  :D

Ik laat weten hoe het gegaan is.
Succes, en vergeet vooral de foto's niet B-)

Nick.
 
Als het maar geen licht producten zijn, veel light producten bevatten stoffen die niet goed zijn na verwarming.

Dus gewoon bier, of water.
 
Wel foto's he?  :p
 
Gewoon een leeg 0.33 blikje half vol met water gaat prima. Ik heb bier, bruin bier, rode wijn geprobeerd maar heb geen verschil geproefd.
 
uipko zei:
Gewoon een leeg 0.33 blikje half vol met water gaat prima. Ik heb bier, bruin bier, rode wijn geprobeerd maar heb geen verschil geproefd.
Zelfs al je 100% water gebruikt zal je het verschil niet proeven, althans volgens een onderzoekje wat daar eens over is gedaan.
Zie ook hier de link met het artikel: http://www.nakedwhiz.com/beercanchicken.htm
 
RedFox zei:
uipko zei:
Gewoon een leeg 0.33 blikje half vol met water gaat prima. Ik heb bier, bruin bier, rode wijn geprobeerd maar heb geen verschil geproefd.
Zelfs al je 100% water gebruikt zal je het verschil niet proeven, althans volgens een onderzoekje wat daar eens over is gedaan.
Zie ook hier de link met het artikel: http://www.nakedwhiz.com/beercanchicken.htm

Ha ik was water vergeten, ik gebruik idd ook altijd water. Drank is voor de in de pitmaster  :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan