BasBQ
Beef en Steak

Ave, BBQ te salutant

Wels

Tondelzoeker
Berichten
4
De vervoeging van 'zij die bbqen' in het latijn weet ik niet dus heb er maar BBQ van gemaakt.
Ik heb gisteren blijkbaar een Kamado Kosmogrill gekocht, welke ik nog moet ophalen en plaatsen. Leuk vooruitzicht met mijn Micra.
Helaas kan ik weinig tot zeer weinig over deze bbq vinden. De productie van deze bbq is maar kort geweest en niet zo succesvol, volgens de verkoper lag dat aan de hoge productiekosten. Mij staat het design wel aan evenals de standalone.
Aangezien ik geen ervaring heb met dit soort bbq's ben ik maar gaan rondneuzen om een goed forum te vinden en denk dat ik daar wel in geslaagd ben.
Afijn, leuk hier te zijn en jullie ervaringen en adviezen te kunnen lezen. Op de mijne moeten jullie nog even wachten.
En ik hoor het graag als iemand ervaring heeft met de kosmogrill. Zie bijgevoegde foto.
th.jpg


Groet Rick (Wels is de naam van mijn boot)
 
Welkom Rick. Ik ken deze niet maar wel mooi design toestel !
Omdat ik de foto hier niet groter kan maken eens gezocht op Google, kwam alleen een Facebook pagina tegen met vermelding naar een website die idd niet meer bestaat.
Heb zelf geen kamado maar je gaat hier zeker alle info vinden, krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Wels
Welkom Rick!
 
  • Leuk
Waarderingen: Wels
Je titel verdient een duimpje omhoog hoor. Zou het bbquri zijn geweest in t latijn?

Ave in ieder geval en veel bbq plezier!
 
  • Leuk
Waarderingen: Wels
Geen idee, ik had een B-pakket en het latijn heb ik van Asterix en Obelix 😉
Maar we houden die titel erin. Ff kijken of ik hem in de bio kan plaatsen.
Weet niet of het gelukt is 🤨
 
Welkom! Aparte bbq is dat zeg. Wacht met smart op de eigen foto’s.
 
  • Leuk
Waarderingen: Wels
Welkom!

De kosmogrill, nee ken ik niet.
Heb wel een website gevonden met onderdelen voor de kosmogrill, hoe betrouwbaar die is kan ik niet beoordelen maar hierbij de link Kosmogrill accesories.
 
  • Leuk
Waarderingen: Wels
Grata commilitones bbq-er, habere fun hic
 
  • Leuk
Waarderingen: Wels
Rick, van harte welkom.
 
  • Leuk
Waarderingen: Wels
Terug
Bovenaan Onderaan