Beef en Steak

Are you tokking 2 me?!

Kameldo

Sprokkelaar
Vandaag was het tijd om eens een hele kip op de kamado te gooien, tijd voor beer can chicken! (en die felbegeerde badge). Was weer een tijd geleden dat ik een hele kip gebruikte en dan besef ik mij toch elke keer weer dat je met een echt dier te maken hebt, stukje bewustwording is altijd goed.

Afijn, ik heb haar lekker ingesmeerd met een rub die wij hier thuis lekker vinden en daarna de kamado opgestookt tot zo’n 180 graden. Na zo’n 90 minuten was aan alle kanten de kerntemperatuur bereikt en was het tijd om te smullen, het was heerlijk!

IMG_6856.jpeg

IMG_6857.jpeg

IMG_6858.jpeg

IMG_6863.jpeg

IMG_6864.jpeg

Ziet er goed uit. Ze zit heel comfortabel. Doet me denken aan de denker...

Verstuurd vanaf mijn SM-F731B met Tapatalk

Zie haar eens zitten die lekkere chick 😋.
Alvast gefeliciteerd met 🐔

Vandaag was het tijd om eens een hele kip op de kamado te gooien, tijd voor beer can chicken! (en die felbegeerde badge). Was weer een tijd geleden dat ik een hele kip gebruikte en dan besef ik mij toch elke keer weer dat je met een echt dier te maken hebt, stukje bewustwording is altijd goed.

Afijn, ik heb haar lekker ingesmeerd met een rub die wij hier thuis lekker vinden en daarna de kamado opgestookt tot zo’n 180 graden. Na zo’n 90 minuten was aan alle kanten de kerntemperatuur bereikt en was het tijd om te smullen, het was heerlijk!

Bekijk bijlage 65860

Bekijk bijlage 65861

Bekijk bijlage 65862

Bekijk bijlage 65863

Bekijk bijlage 65868
op een stuk marmer zetten en aanbieden als kunst🤣

Dat ziet er lekker uit!

Gefeliciteerd met je 🐔

Lekker kippetje! Gefeliciteerd met je 🐓

Terug
Bovenaan Onderaan