Appeltaart op de Q. In een normaal bakblik. Bakblik op twee houtjes gezet op een pizzasteen. Dit omdat er geen heat deflector was. Voor een gelijke temperatuur rondom de taart.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij mij ook. Denk dit najaar met appels en rookhoutje van eigen boom.Oee dit staat ook nog (steeds) op mijn lijstje. Leuk
Bij mij ook. Denk dit najaar met appels en rookhoutje van eigen boom.
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Een appeltaart maken op de bbq is mega lekker!Bij mij ook. Denk dit najaar met appels en rookhoutje van eigen boom.
Bedankt voor de waarschuwing. Zal het maar laten dan. T gaat trouwens om kleine stukjes van een takje.Een appeltaart maken op de bbq is mega lekker!
Maar een rookhoutje toevoegen is werkelijk een slecht idee, gebak en rookhout is een slecht idee. De rook moleculen gaan zich hechten aan het deeg waardoor het rond uit smerig gaat worden. Wat je wellicht wel kunt doen zijn de appels een rook smaakje geven. Maar ook dat zou ik subtiel doen want het gaat al snel overheersen.
Het probleem is dat ook ( kleine stukjes tak ) rook genereren wat in je deeg gaat zitten en rook in deegwaren is niet lekker. Je mag het van mij proberen dan mag je me resultaat laten wetenBedankt voor de waarschuwing. Zal het maar laten dan. T gaat trouwens om kleine stukjes van een takje.
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk