BasBQ
Beef en Steak

alufolie voor de bbq

Bert, staat er toevallig op de verpakking ook iets over de dikte van de folie? Hoeveel micrometer? Is het dikke folie voor bijv inpakken van ribbels?
 
RedFox zei:
Bert, staat er toevallig op de verpakking ook iets over de dikte van de folie? Hoeveel micrometer? Is het dikke folie voor bijv inpakken van ribbels?
Geert, dit is heel dik folie, echt super! Ik zeg, inslaan! Ik ga ook rennen, ook al heb ik nog wat liggen.
 
18 micron
 
Super feedback Dominique! Bedankt  ;)
Morgenochtend eerst naar Aldi i.v.m. aanmaakblokjes en dan door naar Lidl!
 
Bert zei:
Waar zie jij dat staan Bert, ik zie er niets van op de doos?
O, op een andere doos staat het wel, precies op het afscheurdingetje.
 
Ik ga ook weer inslaan,ben aan me laatste rol bezig.
 
Mike v R zei:
Ik ga ook weer inslaan,ben aan me laatste rol bezig.
Maar goed dat wij niet bij dezelfde Lidl shoppen dan. " vandaag bij de Lidl rolden een man en een vrouw door de gangpaden, mevrouw wilde alle alufolie, en daar was meneer het niet mee eens, hij wilde ook 2 rollen. De amokmakers zijn geboeid, en zonder folie afgevoerd. Tot zover, het 8 uur journaal".... ;)
Ik zie het voor me....
 
Bert zei:

Bert, weet jij hoeveel micron dik de extra sterke folie van Makro is? Daar kost een rol van 200m x 44cm ca. Euro 25,00
 
Dominique zei:
Mike v R zei:
Ik ga ook weer inslaan,ben aan me laatste rol bezig.
Maar goed dat wij niet bij dezelfde Lidl shoppen dan. " vandaag bij de Lidl rolden een man en een vrouw door de gangpaden, mevrouw wilde alle alufolie, en daar was meneer het niet mee eens, hij wilde ook 2 rollen. De amokmakers zijn geboeid, en zonder folie afgevoerd. Tot zover, het 8 uur journaal".... ;)
Ik zie het voor me....

dat is echt lachen zeg!!!!!  :D :D :D
 
Dominique zei:
Mike v R zei:
Ik ga ook weer inslaan,ben aan me laatste rol bezig.
Maar goed dat wij niet bij dezelfde Lidl shoppen dan. " vandaag bij de Lidl rolden een man en een vrouw door de gangpaden, mevrouw wilde alle alufolie, en daar was meneer het niet mee eens, hij wilde ook 2 rollen. De amokmakers zijn geboeid, en zonder folie afgevoerd. Tot zover, het 8 uur journaal".... ;)
Ik zie het voor me....

LOL
 
Ik heb een levendige verbeelding, daar doe je niks aan Mike ;)
 
ik heb nog 40 meter van de macro liggen!
 
Weten jullie hoeveel micron standaard folie is?
 
"normale" alufolie uit de supermarkt is ca 10 micron dik.
Ik heb net bij Lidle 12 rolletjes meegenomen naar aanleiding van de tip van Bert.
12 rollen van 44cm x 10m x 18 micron @ Euro 1,79 per rol.
Kunnen we eventjes vooruit. ;)
 
Dominique zei:
Mike v R zei:
Ik ga ook weer inslaan,ben aan me laatste rol bezig.
Maar goed dat wij niet bij dezelfde Lidl shoppen dan. " vandaag bij de Lidl rolden een man en een vrouw door de gangpaden, mevrouw wilde alle alufolie, en daar was meneer het niet mee eens, hij wilde ook 2 rollen. De amokmakers zijn geboeid, en zonder folie afgevoerd. Tot zover, het 8 uur journaal".... ;)
Ik zie het voor me....

Wat een sukkels zeg :eek:
 
heb gisteren ook 6 rollen meegenomen. is idd stevige folie. Echte ducktape voor de BBQ'r
 
Terug
Bovenaan Onderaan