BasBQ
Beef en Steak

Als gast maar is voorstellen

 
 

Wallywally

Vuurmaker
Berichten
67
Goedenavond :)

Na een tijdje meelezen is het wel zo netjes om mezelf even voor te stellen. ( Jaja had ik meteen moeten doen, maar ik had een excuus  :D zie hieronder straks)

Naam : Walter
Tussen de kolen vandaan gekomen in 1979 en eindelijk zijn al die zwarte vegen van mijn gezicht..
In bezit van een Weber 57 one touch ( de 2e alweer maar puur omdat ik een ander kleurtje wilde..)

Na een aantal jaar de kleinere stukjes vlees, toch de stap gewaagd en aan de iets grotere hapjes begonnen.
Na de nodige kippen aan het spit, rollade's Pulled pork, Picana's etc etc was ik opzoek naar wat afbeeldingen van de welkbekende oerhammetjes.. Deze heb ik hier gevonden en ben er daarna is mee begonnen (vandaar dat ik geen tijd meer had om me voor te stellen) bij Beef en Steak de nodige bestellingen gedaan de afgelopen tijd, moet zeggen dat het een toptent is met veel stukken vlees op voorraad die je bij de slager hier alleen op bestelling kan krijgen voor de week erna..

De hammetjes waren perfect, nu ga ik me is in een speenvarkentje verdiepen qua voorbereiding..

Zeker weten dat ik hier nog genoeg kan leren..

Walter


 
hoi Walter,
welkom bij dit edele genootschap
 
Van harte welkom hier, Walter!
 
Welkom Walter.
Ik hoorde van Jeroen dat de beenhammetjes erg lekker waren.
 
Hoi Walter, welkom bij het BBQ Genootschap
 
Welkom Walter!
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom hier Walter!!
 
Welkom Walter!

Ben erg benieuwd naar het speenvarken, dus laat de foto's maar komen als je daarmee aan de gang gaat.
 
Die wil ik ook wel zoen hoor haaha welkom!
 
Dank allen, moet nog even uitzoeken hoe ik kan zien dat er gereageerd is.. dat is vast wel in te stellen.

Mike, Jeroen kon niet meer en was blij dat Irene die van haar niet op kon...

Net terug van 2 weken vakantie en ondertussen heeft de weber al weer de nodige uurtjes erop zitten...

Pizza, Appeltaart, vlees, vis en gevogelte, groente noem maar op. ;)
 
Lowietje72 zei:
Welkom Walter!

Ben erg benieuwd naar het speenvarken, dus laat de foto's maar komen als je daarmee aan de gang gaat.

Zodra ik eraan ga beginnen zal ik proberen fatsoenlijke foto's te maken :)  Wel moet ik tegelijkertijd nog de nodige pulled porks en andere stukken vlees ook doen, niemand van de carnivoren mag te kort komen he... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan