Beef en Steak

AGV

baconstrips

Stoker
Soms lees ik AVG'tje, maar bij ons thuis werd alleen gesproken over aardappelen, groenten, vlees.
Een halve big shopper courgettes gehad van mijn maat, uit de moestuin. Iets met courgette dus.

Eerst de rösti en courgette indirect gelegd. Ging wat traag, dus even direct, en omdraaien. Toen de A en de G op indirect (ik gebruikte één halve indirectsteen. Vervolgens twee entrecotes van Butlon op het directe deel. Echt kort, en na het omdraaien even in aluminiumfolie.

Het resultaat, lekker maaltje dat tegelijk gaar was.
1000052422.jpg

1000052430.jpg

1000052432.jpg

1000052433.jpg

Hier de courgettes van mijn maat:
1000052276.jpg

1000052433.jpg

Laatst bewerkt:
Hoe lang ben je daar in totaal mee bezig? Zal niet zoveel verschillen van een prak van gekookte aardappelen, snijbonen en een gehaktbal, zoals je vroeger 5 dagen per week op je bord kreeg :LOL: Keuze is snel gemaakt...

"Houd het netjes eet Courgettes" zeggen we hier altijd. Niks mis met de Hollandse pot met een twist!

Of deze enigszins foute slogan

1723732882749.png

Hoe lang ben je daar in totaal mee bezig? Zal niet zoveel verschillen van een prak van gekookte aardappelen, snijbonen en een gehaktbal, zoals je vroeger 5 dagen per week op je bord kreeg :LOL: Keuze is snel gemaakt...
Geen idee hoelang precies. Eerst ff de Q opstoken natuurlijk. Dan kun je binnen al bijna klaar zijn. Maar binnen een uur heb je gegeten en opgeruimd hoor.

Terug
Bovenaan Onderaan