BasBQ
Beef en Steak

afmetingen WGA doos

Grappig ik vind het juist een gemis bij de huidige Europese versie. Hoe moet je nu veilig de BBQ verplaatsen?
 
Frits +1
 
Frits zei:
Grappig ik vind het juist een gemis bij de huidige Europese versie. Hoe moet je nu veilig de BBQ verplaatsen?

Juist! Ik ben blij dat ik twee WGA's heb, met extra handvatten.
 
Volgens mij waren die twee handvatten op de kopse kant juist de reden van het tijdelijk niet meer verkrijgbaar zijn in Europa. Mensen gingen lopen met een brandende barbecue met alle gevolgen van dien.
 
Zou dat een vreemde gedachte vinden. Je moet de bbq toch af en toe kunnen verplaatsen.

Stel je ondergrond is niet bestand tegen de hitte, je merkt het maar je kan hem niet verplaatsen omdat de handvaten ontbreken....
 
Lopen met de brandende bbq is toch het "Go Anywhere"?
dan kan je lekker snacken tijdens het boodschappen doen of als je vrouw weer eens wat kleding/schoenen staat te passen (die toch niet meer in de al uitpuilende kast passen).
:) :) :)
 
het lopen met een brandende bbq is volgens de Europese norm onveilig  dat hebben we dacht ik aan onze Franse vrienden te danken daarom zijn ze een paar jaar niet normaal leverbaar ge weest hier de reden dat ie hier het dubbele kost is transport en in de USA hebben ze een belachelijk lage Retail marge daar gaat hier iedere winkelier van naar de klote .
weber Benelux is stukke beter in de service
 
Begrijp me niet verkeerd, ik ben ook geen voorstander om met een brandende Q aan de wandel te gaan. Maar het moet wel kunnen, en dat gaat nu niet en dat vind ik gevaarlijker.
 
Ren? zei:
als je vrouw weer eens wat kleding/schoenen staat te passen (die toch niet meer in de al uitpuilende kast passen).
:) :) :)

Toch is dat nog niet zo beroerd, voor hetzelfde geld worden er kleren gekocht die niet meer om de uitpuilende vrouw passen.
 
Sander72 zei:
Mijn buurman is nu in USA en wil dit ook voor mij doen. Hij zit in Texas. Welke winkelketen is voordelig in wga's?
Zoals al gemeld door frits, het ding is op veel plekken te krijgen. Zelf ga ik naar Ace hardware, maar puur omdat de afstand hotel-winkel een meter of honderd is en die vestiging er genoeg op voorraad heeft in het algemeen.
Target kan ze hebben, echter ik heb ze daar nog nooit gezien.

De prijs is overal (vrijwel) gelijk, maar vergeet de belasting niet, die moet je nog bij de prijs optellen (6.25% in Texas).
 
Hoe is dit nog afgelopen?

Ik vertrek volgende week naar de VS en overweeg ook een WGA aan te schaffen... Moet je sowieso door het poortje "aan te geven" ook al zit je onder de "invoergrens" van 400 dollar?
 
Die buurman heeft alleen gas-wga's getroffen... geen op briketjes helaas... nu met korting een mooie NL wga!
 
lxtte zei:
Hoe is dit nog afgelopen?

Ik vertrek volgende week naar de VS en overweeg ook een WGA aan te schaffen... Moet je sowieso door het poortje "aan te geven" ook al zit je onder de "invoergrens" van 400 dollar?
Hij is inmiddels gehaald (duurde helaas wat langer dan de bedoeling was), maar ging prima. Paste met doos en al in de koffer en ging zonder problemen mee. Normaal gesproken is de TSA op het vliegveld van Washington (waar ik het ding gekocht heb) redelijk enthousiast met het openmaken van je koffer als ze iets "aparts" zien, maar dat was nu niet het geval.

Je hoeft zowel daar als in Nederland niets aan te geven, je blijft immers onder de grens (welke 430 euro is). Je koffer wordt wel zwaar en is wat lastig te hanteren :)

2s66f7c.jpg


Heeft een dag of wat nog in de doos gezeten maar paar dagen geleden toch de eerste run gehad en uiteraard een prima dingetje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan