BasBQ
Beef en Steak

Afhalen bij midtownBBQ

 
 
 

Dominique

BBQ Junkie
Berichten
6.790
Vanavond zijn we dus even eten gaan halen bij Erik van MidtownBBQ in Bleiswijk. En ik dacht " laat ik daar eens verslag van doen ( speciaal voor Mike en Leo, die zaten mij van de week te plagen).
Doos 1, daar zaten de ribs in en de Jalape?o-Cheddar muffins.

02a7657964f87940b0c2307803cd0847.jpg


En dat zag er op het bord zo uit.

183414712f2eac5264862eb8d3745e57.jpg


Doos 2, Pulled Pork, Roasted Potatosalad en een cupje extra sauce.

4e01b459f628a63adda596c2c5938c16.jpg


Op het bord.

e57dc05c508437287bb20d51a55e2a60.jpg


De salade was trouwens heel erg lekker, en alles even knapperig en vers. Ook als je geen konijn bent heel erg goed te doen ;)

2666b22f8f702088a20ebfd91dca1bc6.jpg


We hebben ervan genoten, en tijdens het wachten kreeg ik nog even een kijkje achter de schermen, erg leuk. Ik hoop snel dat er een vestiging hier in de wijk komt, het is een aanwinst en een enorme verbetering vergeleken met voorgekookte BBQ.....het is namelijk gewoon HEEL ERG LEKKER!!!!
 
Hier worden ze vast blij van Dominique.  :)
Leuk om te horen, dat we nu eindelijk echt BBQ eten kunnen laten bezorgen binnenkort. (als we er zelf geen zin in hebben om het te maken  ;) )

Mac
 
ook wij waren afgereisd naar Blijswijk, wij hadden 1 maal de brisket, 1 maal de pp, en 2 maal de spare ribs







en omdat ik gewoon alles uit wilde proberen heb ik ook een ritje in de twizzy mogen maken



excuses voor de slechte kwaliteit van de foto's. dat doet het eten geen eer aan.
Maar ook wij konden niet anders zeggen dat het fantastisch was, zelfs de brisket, een lastig stuk vlees, was super mals en heel erg lekker

Eric Paul, bedankt
 
Hey leuk de parkeerplaatsfeauteau's. Domi je bent boven jezelf uitgestegen en ik had het fout :D.

Het eten ziet er heerlijk uit, ik hoop dat er snel een vestiging komt die iets meer in de buurt ligt.

Tenslot die foto van Leo in een twizzy, dat je er in paste zit je met je voeten tussen de koplampen =))
 
Ik zou zeggen kopen zo'n auto Leo :D

Was dat maar ??n plakje brisket in het bakje? Fijn om te horen dat alles smaakte!
 
structor zei:
en ik had het fout :D.

Als ik nog wist wat je gezegd hebt, zou ik snedig kunnen antwoorden =))
 
Ik moest ook zo lachen, Leo opgevouwen in zo'n wagentje! Ik heb het een keer eerder gezien, dat was toen ik hem ophaalde in mijn seicento.....
 
Dat ziet er HEERLIJK uit.
Ehhhh, ik bedoel dat eten h?, niet die Twizzy met zijn vulling.
=))
 
Bedankt voor je verslag Dominique en Leo.
 
Eerlijk is eerlijk het ziet er prima uit.
 
Bedankt voor het verslag !
Jammer alleen dat het zo ver rijden is van hier :(
Want het ziet er allemaal erg lekker uit !
 
Wij hebben ook heerlijk gegeten! De afhandeling van de bestelling verliep nog niet zo heel soepel, maar ja we waren ook de tweede klant ;) En we stonden in de keuken op hun vingers te kijken, dat maakt het allemaal niet makkelijker natuurlijk. We hebben ook nog de pride mogen bewonderen.

Nu snel aan tafel om de restjes op te eten .....
 
Dank voor alle die gisteren ons hebben geholpen wat ervaring op te doen in de praktijk! De positieve en opbouwende kritiek doet ons goed.
We hebben nog een lange weg te gaan om het perfect te krijgen, maar met jullie hulp komen we er wel !! Dank!
 
Is niet ver van mij vandaan en gezien de goede berichten snel maar eens langs!
 
Gabor zei:
Is niet ver van mij vandaan en gezien de goede berichten snel maar eens langs!

Ze komen het thuisbrengen Gabor, kijk even op www.thuisbezorgd.nl Daar kun je zien of je in hun gebied zit. Ik helaas niet, moet geduld hebben :(
 
Dank voor de tip Dominique! Helaas, net de site gecheckt maar bezorgen in Boskoop wordt het dus ook nog even niet  :((
 
Leuk dat jullie de ervaringen delen en nog leuker dat deze positief zijn!!  :)

We gaan hard werken om zsm meer vestigingen te openen, keep you posted!
 
Terug
Bovenaan Onderaan