BasBQ
Beef en Steak

Advies gevraagd??? Over bereiden van spare ribs!

 
 
 

Jeroenwijnholds

Pitmaster
Berichten
678
Mijn lieve vrouw heeft a.s. zaterdag 15 lieve vrienden en vriendinnen uitgenodigd voor een bbq?????
Ik vroeg haar eerst of ze wist wat voor dag het was, kreeg toen antwoord dat ik toch al zo'n groot stuk vlees had liggen en toch ging q en. Dus dat kon er wel bij.
Nou moet ik zaterdag ook voetballen dus ik heb op de dag weinig tijd. Dus wil ik alles vrijdag avond voor bereiden.
Vooraf dacht ik aan de MOINK bals en een paar van dat soort dingen en ribbetjes 3-2-1 maar kan ik die vrijdag al klaar maken en het laatste gedeelte op zaterdag avond doen.
Voor de rest had ik gevulde varkens haas, gegrilde groenten
En 2 aardappel pannetjes een citroen en de. Bacon.
Toetje moet in nog verzinnen.
 
dan kan je wel eens in de problemen komen qua tijd, de bacon moet ook ong 3 uur erop.
de spare ribs kan je wel gedeeltelijk vrijdag al voor garen
 
De wsm heb ik koste wat het kost voor de bacon, voor handen heb ik thuis wga, 57 en een 47 cm en op de zaak ook nog een 57 cm dus dat moet wel goed komen.
De bedoeling is om een uur of vier te beginnen met de eerste hapjes.
Of ben ik te ambtieus?
 
dan zou het moeten lukken, ik ging er even van uit dat je alles op je WSM wilde doen
 
Leo zei:
dan zou het moeten lukken, ik ging er even van uit dat je alles op je WSM wilde doen
Beste Leo weet je dan toevallig ook wat ik met de ribben moet aanhouden voor vrijdag en daarna voor zaterdag?
 
Ribben vrijdag 3-2 en zaterdag afmaken 1 uur.
 
En dat kan je ook met de Moinks doen.
 
@Mike ok? bedankt gaat me een hoop tijd schelen zaterdag.
Ik neem aan in de folie laten afkoelen en dan in de koeling, volgende dag eruit en op de q
 
Nee, want ik mis de foto's ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan