Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bert zei:Vroeger kregen ze klappen.........worden ze rustig van. X(
Tegenwoordig mag niets meer en hebben ze zelfs stemrecht :-O
Nu op zoek naar een nieuw forum, want ik zal wel geen meetings meer durven bezoeken =)) =)) =))
Ik ben daar ook een voorstander van Bert, zoek jij maar uit waarvan =))Bert zei:Vroeger kregen ze klappen.........worden ze rustig van. X(
Tegenwoordig mag niets meer en hebben ze zelfs stemrecht :-O
Nu op zoek naar een nieuw forum, want ik zal wel geen meetings meer durven bezoeken =)) =)) =))
=)) =)) =))structor zei:Toen ik de titel zag dacht ik heel ergens anders aan, misschien is dat dan ook een uhm insteek
Raynbow6 zei:Beste mensen,
Al lezende op dit prachtige forum, kom ik tot de ontdekking dat mijn huwelijk nog niet zo slecht is, of althans, misschien is het bij een hoop van jullie net zo slecht als bij mij.....
Ook vele van jullie spenderen nogal wat nachtjes op de bank na al dan niet impulsieve financieele uitgave aan BBQ''s.
Bij mij is het niet anders. Is het geen bank, dan is het wel het doelmatig negeren van opmerking omtrent aanbiedingen mijnerzijds, op het gebied van reeds voornoemd onderwerp.
Ik loop onderhand uit mijn tactisch diplomatieke vaardigheden, of begin inmiddels sterk te twijfelen of ik deze wel bezit.
Om nu maar nog niet veel verder in de put te raken, vraag ik hierbij om raad.
Hoe krijg ze om als ik een Weber Smoker wil aanschaffen, zonder een week naar de bank verbannen te worden, om vervolgens twee weken hoofdpijnklachten aan te horen???
Raymond